- Europa jest dla nas priorytetem - powiedziała Priya Dogra, prezes WarnerMedia na Europę, Bliski Wschód oraz Afrykę i Azję (z wyłączeniem Chin). - Mamy już za sobą debiut w USA i Ameryce Łacińskiej, czujemy się bardzo dobrze z tamtymi sukcesami i wzrostem, który obserwujemy. Europa to skomplikowany, ale ekscytujący rynek.
Sulebakk podkreśliła, że po raz pierwszy wszystkie produkcje WarnerMedia, w tym HBO, originals, DC, Warner Bros. i Cartoon Network, będą dostępne w jednej usłudze, obok zakupionych treści.- Chcemy mieć więcej historii do opowiedzenia, a także zaoferować konsumentom bardzo konkurencyjną cenę i elastyczny sposób dostępu do naszych produktów, zarówno za pośrednictwem D2C, ale także za pośrednictwem naszych zaufanych partnerów dystrybucji hurtowej w regionach - powiedziała Christina Sulebakk, dyrektor generalna HBO Max EMEA.
Dogra dodała, że HBO Max szuka historii, które mają szeroki wydźwięk. Jednak priorytetem będą zlokalizowane treści.- Więc to, co zobaczysz na platformie, to ogromny postęp w porównaniu z naszymi obecnymi usługami streamingowymi, które mają dziś mniejszy zakres treści. To będzie znacznie szersza i bardziej atrakcyjna oferta, która komunikuje się szerzej - powiedziała Sulebakk.