- W tym kwartale poczyniliśmy wielkie postępy pod względem operacyjnym, finansowym i kreatywnym. Dzięki sile naszych globalnych marek i lubianych przez fanów treści, w tym Letnich Igrzysk Olimpijskich i Tygodnia Rekinów, zespół osiągnął solidną dynamikę naszej działalności D2C, która wzrosła do 20 mln subskrybentów opłacających usługę na koniec kwartału. Dodatkowo osiągnęliśmy dwucyfrowy wzrost przychodów zarówno z reklamy, jak i dystrybucji oraz podwoiliśmy przychody w segmencie Next Generation rok do roku. Te dobre wyniki po raz kolejny wpłynęły na bardzo dobre przepływy pieniężne w ciągu kwartału, dodatkowo wzmacniając nasz bilans i profil finansowy. Jesteśmy bardzo podekscytowani naszą oczekującą fuzją z WarnerMedia i możliwością połączenia kultowych i cenionych na całym świecie franczyz i marek oraz pozycjonowania nas, aby skuteczniej napędzać globalną skalę w połączonym portfolio - powiedział David Zaslav, prezes i dyrektor generalny Discovery.
Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC
Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...
399 zł Więcej...SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022
12 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R Plus 4K
Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...
559 zł Więcej...