reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

20 mln subskrybentów discovery+

dodano: 2021-11-03 14:19
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Discovery/satkurier.pl

Discovery+ Discovery, Inc. ogłosiło 3 listopada br. wyniki operacyjne i finansowe za trzeci kwartał 2021 roku. Na koniec września internetowa platforma SVOD discovery+ miała 20 mln subskrybentów. Liczba ta nie obejmuje użytkowników discovery+ korzystających z darmowego okresu próbnego. W porównaniu końcem czerwca br. liczba subskrybentów tego serwisu wzrosła o 3 mln.

Discovery+


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- W tym kwartale poczyniliśmy wielkie postępy pod względem operacyjnym, finansowym i kreatywnym. Dzięki sile naszych globalnych marek i lubianych przez fanów treści, w tym Letnich Igrzysk Olimpijskich i Tygodnia Rekinów, zespół osiągnął solidną dynamikę naszej działalności D2C, która wzrosła do 20 mln subskrybentów opłacających usługę na koniec kwartału. Dodatkowo osiągnęliśmy dwucyfrowy wzrost przychodów zarówno z reklamy, jak i dystrybucji oraz podwoiliśmy przychody w segmencie Next Generation rok do roku. Te dobre wyniki po raz kolejny wpłynęły na bardzo dobre przepływy pieniężne w ciągu kwartału, dodatkowo wzmacniając nasz bilans i profil finansowy. Jesteśmy bardzo podekscytowani naszą oczekującą fuzją z WarnerMedia i możliwością połączenia kultowych i cenionych na całym świecie franczyz i marek oraz pozycjonowania nas, aby skuteczniej napędzać globalną skalę w połączonym portfolio - powiedział David Zaslav, prezes i dyrektor generalny Discovery.


Najważniejsze dane finansowe Discovery, Inc. za trzeci kwartał 2021 roku:
  • Całkowite przychody w wysokości 3,15 mld dol. wzrosły o 23 proc. w porównaniu z trzecim kwartałem poprzedniego roku.
    - przychody z reklam w USA wzrosły o 5 proc., a przychody z dystrybucji o 21 proc.
    - przychody z reklam międzynarodowych wzrosły o 28 proc., a przychody z dystrybucji wzrosły o 7 proc.
  • Zysk netto wyniósł 156 mln dol., a rozwodniony zysk na akcję 0,24 dol.
  • Całkowita skorygowana OIBDA wyniosła 726 mln dol.
  • Środki pieniężne z działalności operacyjnej wyniosły 811 mln dol., a wolne przepływy pieniężne 705 mln dol.

Serwis Discovery+ zadebiutował w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz Indiach w 2020 roku. Zastąpił usługę dplay. W Stanach Zjednoczonych usługa pojawiła się 4 stycznia 2021 roku, a następnie zaczęła proces wkraczania na ponad 25 kluczowych rynków, w tym do krajów skandynawskich, Włoch, Holandii i Hiszpanii. 13 października br. discovery+ pojawiło się na Filipinach, a 19 października w Kanadzie. Serwis ma wkroczyć również do Ameryki Południowej, m.in. Brazylii, oraz do niektórych krajach Azji. W Polsce marka discovery+ zadebiutowała 8 grudnia ub.r. jako kolekcja w ramach usługi Player.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy streamingowe


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

559 zł Więcej...