- Dla klientów zawsze największe znaczenie mają jakość i dostępność usług, a nie sposób w jaki zostaną im one dostarczone.
- Już teraz dzięki ofertom zbudowanym na sieciach mobilnych w tym nielimitowanym FMS, a także dotarciu do ponad 4 mln gospodarstw domowych w Polsce z ofertą światłowodową możemy oferować klientom usługi najwyżej jakości. Rozwój technologii 5G pozwoli nam na uzupełnienie portfolio o kolejne elementy, również niezwiązane z usługami transmisji danych, tak aby wszędzie oferować klientom usługi dokładnie takie jakich potrzebują, a nie takie jakie mogą mieć
- powiedział Andreas Maierhofer, prezes zarządu, T‑Mobile Polska.
- Obecnie na rynku nie ma jeszcze komercyjnie dostępnych rozwiązań 5G SA, dlatego chcemy wykorzystać wszystkie nadarzające się możliwości, żeby przeprowadzać testy z udziałem różnych dostawców. Zdobyta w ten sposób wiedza pozwoli nam lepiej określić nasze oczekiwania wobec dostawców i przygotować naszą sieć do wdrożenia 5G SA
– podsumowuje Petri Pehkonen, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Technologii i Innowacji.
SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023
12 zł Więcej...Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision
Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...
449 zł Więcej...SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022
12 zł Więcej...