Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Chociaż cena urządzenia – około
5999 dol. – może być poza zasięgiem większości gospodarstw domowych, Hisense kieruje się również na rynek masowy, oferując konkurencyjną cenowo serię produktów 4K „dla początkujących” (E6H i A6H) oraz 43” A7H marki Tornado.
120-calowy wyświetlacz laserowy (120L9G) dołącza do istniejących 100-calowych telewizorów w cenie około
5499 dol. 120-calowe kino laserowe TriChroma™ generuje 3000 lumenów, co poprawia jakość obrazu na ekranie. Są też wszystkie zwykłe elementy telewizora, których można się spodziewać, takie jak wbudowany tuner telewizyjny, złącza HDMI, a także interfejs Hisense Smart TV, który zawiera wszystkie najpopularniejsze aplikacje rozrywkowe.
Technologia MEMC zapewnia 120-calowemu TriChroma™ Laser Cinema czas reakcji na poziomie mikrosekund oraz 10-krotnie większą szybkość ruchu niż OLED, dzięki czemu nigdy nie przegapisz ani chwili akcji. Urządzenie Hisense ma Dolby Vision IQ, QLED Quantum Dot Color, wejścia HDMI 2.1 (idealne do gier), a także autorski system operacyjny VIDAA firmy Hisense.
Hisense skorzysta ze sponsorowania Mistrzostw Świata FIFA w Katarze w tym roku oraz globalnego zasięgu turnieju. Jego lokalna reklama będzie obejmować opcje OLED i QLED w różnych cenach, od poziomu podstawowego do premium.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.