reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Startuje RMF Classic+. Jaka cena?

dodano: 2022-01-18 11:26
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Grupa RMF/satkurier.pl

RMF Classic+ Wystartowała platforma RMF Classic+ oferująca stream radia RMF Classic bez bloków reklamowych, za to z dodatkowymi audycjami tematycznymi oraz z ekskluzywnymi podcastami. Dostęp do platformy RMF Classic+ kosztuje 9,90 zł miesięcznie, przy czym pierwsze 30 dni są bezpłatne (z subskrypcji można zrezygnować w dowolnym momencie, konieczne jest podpięcie karty). Alternatywnie można skorzystać z opcji półrocznej za 50 zł lub rocznej za 108 zł (płatność przelewem, kartą lub BLIK). Co w ofercie RMF Classic+?

Grupa RMF
RMF Classic+


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Grupa RMF, należąca do koncernu Bauer Media Group, uruchomiła swoją pierwszą usługę w modelu subskrypcyjnym – platformę RMF Classic+ oferującą stream radia RMF Classic bez bloków reklamowych, za to z dodatkowymi audycjami tematycznymi oraz z ekskluzywnymi podcastami.

Z RMF Classic+ można korzystać wyłącznie w przeglądarce internetowej (brak dedykowanych aplikacji mobilnych). Z subskrypcji RMF Classic+ nie można też korzystać w ramach aplikacji RMF Classic lub RMFon. Choć jak informuje Grupa RMF, trwają prace nad tym, by było to możliwe. Możliwe jest za to słuchanie RMF Classic+ na dwóch urządzeniach jednocześnie.
 

Co w ofercie RMF Classic+?

Wieczorami emitowane są specjalne muzyczne audycje dostępne tylko w RMF Classic+ – codziennie do wyboru jest kilka programów. To unikalne rozwiązanie, dzięki któremu każdy może wybrać z poziomu playera audycję, której chce słuchać. Rozpoczynają się one o 20:00 w dni powszednie i trwają 3 godziny.

Początkowo do dyspozycji są, oprócz standardowego programu RMF Classic, trzy tematyczne programy muzyczne, każde z innym dziennikarzem w roli gospodarza:
  • RMF Classic+ Piosenki Filmowe z wyłącznie najpiękniejszymi muzycznymi tematami z filmów,
  • RMF Classic+ Muzyka Klasyczna, w repertuarze którego znajdują się tylko największe arcydzieła muzyki klasycznej – od koncertów Bacha, przez walce Straussa i opery Pucciniego, po symfonie Beethovena,
  • RMF Classic+ Ballady, gdzie prezentowane są łagodne przeboje takich wykonawców, jak: Bruce Springsteen, Bryan Adams, Annie Lennox, Edyta Bartosiewicz czy Katie Melua.

Już wkrótce pojawią się kolejne pasma tematyczne do wyboru, informuje Grupa RMF.

Oprócz tego na platformie RMF Classsic+ dostępne będą ekskluzywne podcasty. Znajdą się wśród nich zapisy codziennych wieczornych audycji tematycznych nadawanych w RMF Classic+ oraz specjalne, nowe cykle przygotowane przez autorów popularnych audycji RMF Classic, m.in. „Krótka historia informatyki” prof. Ryszarda Tadeusiewicza, „Dwóch na jedną” Tomasza Pindela i Szymona Kloski oraz „Filmowe KLASYKI Classica” Tytusa Hołdysa.
 

- Wiemy, że RMF Classic jako stacja premium ma wyjątkowych słuchaczy, skoncentrowanych na tematyce szeroko pojętej kultury. Tworząc RMF Classic+ wierzymy, że ludzie, których łączy zainteresowanie kulturą i sztuką, w wielu aspektach będą chcieli nam zaufać. Nowatorskim rozwiązaniem jest możliwość wyboru w tym samym czasie audycji z różną muzyką, prowadzonych przez dziennikarzy Grupy RMF. Ale rozwijając ten projekt planujemy wiele wyjątkowych atrakcji dla ludzi o podobnej wrażliwości na sztukę - mówi Ewa Miszczak-Dziurdzik, wiceprezes zarządu RMF.

RMF Classic to ponadregionalna, obecna w 21 największych polskich miastach rozgłośnia, nadająca głównie muzykę filmową, a także klasyczną, piosenkę poetycką czy operę. Adresuje swój program do słuchaczy dojrzałych i wymagających. Ponad połowa należy do core targetu stacji – jest w wieku 30-54 lat. Odbiorcy RMF Classic to osoby zamożne, mieszkające w dużych miastach i aglomeracjach, wykształcone, pracujące na prestiżowych stanowiskach.

Podsumowanie

To pierwsze tego typu rozwiązanie wprowadzone w Polsce przez Grupę RMF. Podobne usługi wystartowały w ubiegłym roku na dwóch innych rynkach europejskich, na których operuje Bauer Media Audio (jego częścią jest Grupa RMF). W Wielkiej Brytanii słuchać można w wersji online bez bloków reklamowych takich stacji, jak: Scala Radio, Jazz FM, Planet Rock i Kerrang! Radio. Dodatkowo subskrybenci usługi mają dostęp m.in. do 20 wąsko sformatowanych muzycznych internetowych stacji radiowych, ponad 30 audycji na żądanie, wywiadów z artystami i programów specjalnych. W Danii uruchomiono usługę Radioplayer Premium, która daje dostęp do Radia NOVA, Radia Soft, The Voice, Radia 100, Pop FM i My Rock w wersji bez reklam oraz do 30 kanałów online.

RMF Classic+ odznacza się:
  • brakiem bloków reklamowych,
  • dodatkowymi audycjami – od poniedziałku do piątku, między 20 a 23 słuchacz ma do wyboru nie tylko tradycyjny stream, ale również RMF Classic+ Ballady, RMF Classic+ Piosenki Filmowe oraz RMF Classic+ Muzyka Klasyczna,
  • możliwością odsłuchania przegapionych audycji do 30 dni wstecz,
  • dodatkowymi podcastami,
  • wyższą jakością streamu niż wersja bezpłatna.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii VOD/OTT


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X

Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...

549 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 299 zł Więcej...

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

549 zł Więcej...