reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Rozgłośnie zebrały 300 tys. zł na rzecz Ukrainy

dodano: 2022-03-16 03:11
autor: Łukasz Knapik | źródło: I Love Radio/satkurier.pl

I Love Radio W poniedziałek, 14 marca br. nadane zostały 2 specjalne „Bloki charytatywne” na rzecz pomocy mieszkańcom Ukrainy. Wyemitowało je wspólnie 168 stacji radiowych: ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych, działających w ramach porozumienia I Love Radio, takie jak RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, Radio Zet, Antyradio, Meloradio, Chillizet, Radio Eska, Radio Vox FM, Radio SuperNova, Radio Plus, Eska Rock, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio, Tok FM, Radio Gra, Radio 90 i Radio Jura. Wydarzenie nawiązuje do akcji „Charytatywny blok reklamowy”.

fot. I Love Radio
I Love Radio


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W poniedziałek, 14 marca br. 168 stacji radiowych w całej Polsce wyemitowało dwa charytatywne bloki reklamowe dla Ukrainy. Całkowity przychód z akcji - 300 tys. zł, zostanie przekazany Polskiej Misji Medycznej.

Każda ze stacji należąca do czterech grup radiowych, które zorganizowały akcję: Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF i Grupy ZPR Media, przekazała na jej rzecz 360 sekund swojego czasu reklamowego. „Bloki charytatywne” można było usłyszeć w 168 stacjach - ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych. Spoty - cegiełki (każdy sprzedawany po 20 tys. zł) kupili reklamodawcy będący właścicielami 15 marek: Audioteka, BP, Bricomarché, HBO Max, Intermarché, Kaufland, Koral, Lidl, M1, Media Expert, Media Markt, Melitta, Orange, Polski Koncern Naftowy Orlen i Ravi.

- Już w kilka godzin po rozesłaniu do naszych partnerów i klientów informacji o uruchomieniu porannego „Bloku charytatywnego” cały dostępny czas został sprzedany

- mówi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Media, brokera Grupy Radiowej Agory (GRA).

- Odzew od naszych klientów na tę inicjatywę był błyskawiczny i pozytywny, dlatego od razu zdecydowaliśmy się jako I Love Radio przekazać kolejne minuty na rzecz akcji i uruchomić drugi, popołudniowy „Blok charytatywny”

- mówi Ewa Rosiewicz, członek zarządu i dyrektor biura reklamy Eurozetu.

- Jesteśmy bardzo wdzięczni reklamodawcom, ale też domom mediowym i i agencjom, które od razu włączyły się do projektu i zdecydowały się wspólnie z nami pomagać Ukrainie

- dodaje Tomasz Ramza, dyrektor generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF (Bauer Media Group).

- W sumie do akcji włączyło się 15 marek, dzięki którym udało nam się uzbierać aż 300 tys. złotych. W całości zostaną one przekazane na rzecz Polskiej Misji Medycznej

- zapowiada Jacek Kapela, dyrektor handlowy do spraw sprzedaży krajowej w Grupie Radiowej Time (Grupa ZPR Media).


Polska Misja Medyczna od ponad 20 lat zajmuje się pomocą humanitarną i rozwojową na całym świecie. Aktualnie prowadzi zbiórkę środków na pomoc Ukrainie. Głównym celem jest pilna odpowiedź na potrzeby mieszkańców w obszarach dotkniętych działaniami zbrojnymi.

Radiowe „Bloki charytatywne” nadano w sumie w dwóch pasmach: 9:00-10:00 i 14:00-15:00. W sumie przekaz mógł dotrzeć do ponad 8 mln Polaków - zasięg 168 stacji biorących udział w akcji w tym czasie to 8,3 mln osób, a łączny udział w czasie słuchania tych rozgłośni wynosi 74 proc.

Inicjatywa wsparcia Ukrainy poprzez emisję „Bloków charytatywnych” została skoordynowana przez porozumienie I Love Radio, tworzone przez cztery grupy radiowe: Grupę Eurozet, Grupę Radiową Agory, Grupę RMF i Grupę ZPR Media.

Wydarzenie odbyło się w związku z wciąż trwającym atakiem wojskowym Rosji na Ukrainę.

Dodatkowo porozumienie I Love Radio co roku emituje „Charytatywny blok reklamowy”, który można usłyszeć 11 kwietnia, kiedy to obchodzony jest Polski Dzień Radia. Przez 5 lat trwania akcji zebrano 420 tys. zł dla dzieci z wadami słuchu (dane za I Love Radio) (więcej tutaj).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Radiowe propozycje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Modulator cyfrowy DVB-T HD Edision Lite

Modulator cyfrowy DVB-T/MPEG-4 HD Edision. Pozwala na konwersję sygnału video...

549 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2 Wiwa H.265 MAXX HEVC

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki Wiwa dla Naziemnej Telewizji...

139 zł Więcej...

Odbiornik TechniSat TERRABOX T3 DVB-T/T2 HEVC

TERRABOX T3 to odbiornik do odbioru cyfrowej telewizji naziemnej DVB-T...

159 zł Więcej...