reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Wielka Brytania: Widzowie ograniczają usługi strumieniowe

dodano: 2022-04-26 19:27
autor: RO | źródło: rxtvinfo.com

Wielka Brytania Liczba gospodarstw domowych w Wielkiej Brytanii subskrybujących co najmniej jedną usługę przesyłania strumieniowego spadła po raz pierwszy od 10 lat. To szczególnie zła wiadomość dla discovery+, NOW, Disney+ i BritBox.

kanały telewizja pilot telewizor TV


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Badania przeprowadzone przez Kantar Worldpanel pokazują, że w ciągu pierwszych trzech miesięcy roku było więcej rezygnacji niż nowych subskrypcji. W tym czasie wykupiono 1,29 mln nowych subskrypcji w porównaniu do 1,59 mln anulowanych.

Wśród usług przesyłania strumieniowego, największy spadek użytkowników odnotowały discovery+, NOW, Disney+ i BritBox. Analiza wykazała, że kiedy gospodarstwa domowe muszą wybrać usługę, z której można zrezygnować, Netflix i Amazon Prime Video są na ostatnim miejscu. Według Kantar to Disney odnotował gwałtowny spadek subskrypcji.
 

Ponieważ wiele usług przesyłania strumieniowego doświadczyło znacznego wzrostu w szczytowym okresie Covid, to ta chwila będzie otrzeźwiająca

- powiedział globalny dyrektor ds. rozeznań w Kantar Worldpanel, Dominic Sunnebo.


Jedną z korzyści transmisji strumieniowej jest możliwość szybszego jej anulowania niż tradycyjnej umowy na płatną telewizję.

Prime Video jest dostępne w ramach usługi Amazon Prime, która obejmuje darmową dostawę produktów Amazon już następnego dnia. Działa to jako zachęta do utrzymania usługi. Strategia, która wydaje się działać, bo gospodarstwa domowe rezygnują z niej na ostatnim miejscu.

Przy okazji ITV planuje przebudować swoją usługę strumieniową. BritBox UK zostanie wchłonięty przez ITVX. Ta z kolei zawiera również elementy ITV Hub+ połączone w jeden pakiet abonamentowy.

Sky UK prowadzi walkę na dwóch frontach. Firma w dalszym ciągu rozwija sprzęt i oprogramowanie, aby mieć pod kontrolą kilka usług strumieniowych. Po drugie, rozszerza swoją ofertę z Peacock i we współpracy z Paramount.

Discovery+ wprowadził niedawno tańszą opcję subskrypcji. Użytkownik w zamian za oglądanie reklam może obniżyć koszt miesięcznego abonamentu na treści rozrywkowe i sportowe z biblioteki Discovery.

Źródło: rxtvinfo.com 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii VOD/OTT


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+ 4K ECP

CAM CI+ 4K ECP z odbiorem TVP 4K, CANAL+ 4K...

199 zł Więcej...

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

459 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 799 zł Więcej...