Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Badania przeprowadzone przez Kantar Worldpanel pokazują, że w ciągu pierwszych trzech miesięcy roku było więcej rezygnacji niż nowych subskrypcji. W tym czasie wykupiono 1,29 mln nowych subskrypcji w porównaniu do 1,59 mln anulowanych.
Wśród usług przesyłania strumieniowego, największy spadek użytkowników odnotowały
discovery+,
NOW,
Disney+ i
BritBox. Analiza wykazała, że kiedy gospodarstwa domowe muszą wybrać usługę, z której można zrezygnować,
Netflix i
Amazon Prime Video są na ostatnim miejscu. Według
Kantar to
Disney odnotował gwałtowny spadek subskrypcji.
Ponieważ wiele usług przesyłania strumieniowego doświadczyło znacznego wzrostu w szczytowym okresie Covid, to ta chwila będzie otrzeźwiająca
- powiedział globalny dyrektor ds. rozeznań w Kantar Worldpanel, Dominic Sunnebo.
Jedną z korzyści transmisji strumieniowej jest możliwość szybszego jej anulowania niż tradycyjnej umowy na płatną telewizję.
Prime Video jest dostępne w ramach usługi
Amazon Prime, która obejmuje darmową dostawę produktów
Amazon już następnego dnia. Działa to jako zachęta do utrzymania usługi. Strategia, która wydaje się działać, bo gospodarstwa domowe rezygnują z niej na ostatnim miejscu.
Przy okazji
ITV planuje przebudować swoją usługę strumieniową.
BritBox UK zostanie wchłonięty przez
ITVX. Ta z kolei zawiera również elementy
ITV Hub+ połączone w jeden pakiet abonamentowy.
Sky UK prowadzi walkę na dwóch frontach. Firma w dalszym ciągu rozwija sprzęt i oprogramowanie, aby mieć pod kontrolą kilka usług strumieniowych. Po drugie, rozszerza swoją ofertę z
Peacock i we współpracy z
Paramount.
Discovery+ wprowadził niedawno tańszą opcję subskrypcji. Użytkownik w zamian za oglądanie reklam może obniżyć koszt miesięcznego abonamentu na treści rozrywkowe i sportowe z biblioteki
Discovery.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.