reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Startuje Viaplay Select

dodano: 2022-04-26 14:16
autor: Anita Kaźmierska | źródło: NENT Group/satkurier.pl

Viaplay Viaplay uruchomił ofertę Viaplay Select, która będzie dostępna na wybranych rynkach za pośrednictwem platform partnerskich. Viaplay Select początkowo będzie obejmować do 450 godzin wyselekcjonowanych treści premium (kolejne będą dodawane regularnie) dla widzów na co najmniej 5 nowych terytoriach w 2022 roku, począwszy od japońskiego WOWOW w kwietniu.

NENT Group
Viaplay Select


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Viaplay Select pozwoli na zwiększenie globalnej obecności Viaplay na koniec 2023 roku do co najmniej 21 krajów. W tym samym czasie standardowa usługa Viaplay będzie dostępna na co najmniej 16 rynkach.

Viaplay jest jednym z wiodących producentów oryginalnych treści w regionie nordyckim, z co najmniej 70 Viaplay Originals, których premiera ma się odbyć w 2022 roku. Viaplay Select będzie zawierać szeroką gamę tych produkcji wraz z wybranymi treściami nordyckimi i międzynarodowymi innych firm. Każdego roku do Viaplay Select dodawanych ma być nawet 300 godzin nowych treści.

Viaplay Select skoncentruje się na rynkach, które nie są obecnie dla Viaplay priorytetowymi dla wprowadzenia usługi skierowanej bezpośrednio do konsumenta. Tam lokalni partnerzy będą mogli skorzystać z unikalnego wachlarza treści Viaplay.
 

- Wyjątkowość nordyckich treści tworzy znaczący globalny popyt na tego rodzaju narrację - i nikt nie zapewnia wyższej jakości ani ilości niż my. Viaplay Select będzie fantastyczną wizytówką, która pomoże partnerom wyróżnić się w konkurencyjnym krajobrazie streamingu, przy jednoczesnym zwiększeniu zwrotu z inwestycji w treści. Nowe rynki partnerskie Viaplay będą od pierwszego dnia zwiększać marżę. Nadal wprowadzamy innowacje i współpracujemy, aby udostępniać nasze nagradzane historie widzom na całym świecie - powiedział Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny NENT Group.

- Viaplay Select będzie bardzo atrakcyjną ofertą dla partnerów. Nasza szybko rosnąca liczba produktów Viaplay Originals, w połączeniu z globalną kontrolą IP i partnerstwami na wielu rynkach oznacza, że możemy zaoferować unikalny wachlarz treści ze sprawdzonymi osiągnięciami w przyciąganiu odbiorców świadomych jakości - powiedziała Vanda Rapti, wiceprezes i dyrektor ds. zakupów, dystrybucji treści i partnerstw NENT Group.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii VOD/OTT


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Przyrząd do zarabiania kabli (CaP)

mini obcinaczka do kabli koncentrycznych

20 zł Więcej...