Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Pakiet Familijny będzie kosztował 29,90 PLN miesięcznie. Dodatkowo abonenci Cyfrowego Polsatu mogą dokupić Pakiet Film (z kinem akcji AXN, ambitnymi filmami klasyki europejskiej na kanale Europa Europa oraz kultowymi produkcjami polskimi w Kino Polska) za 5,90 PLN oraz nowy premiowy kanał Cinemax, dystrybuowany przez HBO, za 19,90 PLN.
'Nowa nazwa handlowa naszego najpopularniejszego produktu – Pakiet Familijny – znacznie lepiej odzwierciedla jego istotę, czyli najlepszy wybór kanałów dla całej rodziny, a wszystko to za niezwykle korzystną cenę.' – komentuje Andrzej Matuszyński, Dyrektor Marketingu i Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu. – 'W naszej ofercie każdy może znaleźć coś ciekawego dla siebie: liczne kanały informacyjne polskie i zagraniczne, wiodące telewizje ogólnopolskie, kanały sportowe i dla kobiet oraz szeroką ofertę kanałów dla dzieci i edukacyjnych'.
Kampania reklamowa rozpocznie się w dniu 12.04.2005 i obejmuje działania ATL i BTL. Wśród tych pierwszych najważniejszą rolę odgrywać będzie telewizja: Polsat, Polsat 2, Polsat Sport, Telewizja Puls oraz kanał tematyczny Zdrowie i Uroda. Wachlarz działań BTL obejmie przede wszystkim akcje B2B, skierowane na sieć dystrybucji raz B2C, adresowane do klienta detalicznego, w tym między innymi program motywacyjny dla dystrybutorów i sprzedawców oraz POS-y w punktach sprzedaży.
Platforma Cyfrowego Polsatu została utworzona w 1999 roku i liczy obecnie ponad 450.000 abonentów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.