dodano: 2022-07-01 15:00 | aktualizacja:
2022-07-03 20:41
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: TVP/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
30 czerwca br. Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze, jednocześnie potwierdzając, że mecze będą pokazywane w
TVP1, TVP2, TVP Sport,
TVP 4K oraz na portalu i w aplikacji TVP Sport. Standardowo, w cenniku reklamowym najdroższe są bloki przy meczach Polaków. Najwyżej wycenione są reklamy przy starciu Polski z Argentyną. Cena 30 s spotu po pierwszej połowie w sprzedaży łączonej, tj. TVP1 i TVP Sport oraz TVP 4K, wynosi 620,3 tys. zł (cena przed rabatami).
Dodatkowo, ogłoszono formaty, jakie będą towarzyszyły transmisjom na żywo z MŚ 2022. Są to m.in.
„Droga do Kataru”, „Mundialowy Wieczór”, czy „Dzień na Mundialu”.
Kanał
TVP 4K prawdopodobnie będzie dostępny u wybranych operatorów płatnej telewizji oraz za darmo w ramach testowego multipleksu
DVB-T2/HEVC Telewizji Polskiej. Podczas Euro 2020 były to m.in. platforma Canal+, Orange TV (IPTV), Vectra, Multimedia Polska, Jambox, UPC Polska, Inea i Toya.
Mistrzostwa Świata w piłce nożnej odbędą się w dniach
od 21 listopada do 18 grudnia 2022 w Katarze. Rywalami Polaków w fazie grupowej będą:
Argentyna, Meksyk oraz Arabia Saudyjska. Telewizja Polska pokaże wszystkie 64 mecze turnieju.
Terminarz meczów Grupy C w MŚ 2022:
22 listopada (wtorek)
11:00
Argentyna – Arabia Saudyjska
17:00
Meksyk – Polska
26 listopada (sobota)
14:00
Polska – Arabia Saudyjska
20:00
Argentyna – Meksyk
30 listopada (środa)
20:00
Polska – Argentyna
20:00
Arabia Saudyjska – Meksyk
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.