reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

HBO Max i discovery+ połączą się w jedną usługę

dodano: 2022-08-05 11:13 | aktualizacja: 2022-08-05 20:14
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Warner Bros. Discovery/satkurier.pl

Warner Bros. Discovery Warner Bros. Discovery poinformował, że całkowita liczba jego subskrybentów wyniosła na koniec czerwca br. 92,1 mln, co stanowi wzrost o 1,7 mln w ciągu trzech miesięcy. Średni przychód na subskrybenta (ARPU) wyniósł w drugim kwartale br. 7,66 dol. Spośród 92,1 mln subskrybentów 53 mln stanowili mieszkańcy Stanów Zjednoczonych i Kanady, a 39,1 mln subskrybenci z rynków międzynarodowych. Co ciekawe, w USA i Kanadzie liczba subskrybentów spadła w drugim kwartale o 300 tys., a poza tymi krajami wzrosła o 2 mln.

Warner Bros. Discovery
HBO Max discovery+ Warner Bros. Discovery


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Duże dysproporcje notowane są w zakresie ARPU (za drugi kwartał br.) w USA i Kanadzie a ARPU na rynkach międzynarodowych. W tym pierwszym przypadku wyniosło ono 10,54 dol., a w drugim - 3,69 dol. Należy zauważyć, że Warner Bros. Discovery wlicza w ARPU zarówno przychód z subskrypcji, jak i z reklam.

Łączne przychody Warner Bros. Discovery z segmentu Direct-to-Consumer (DTC) za drugi kwartał br. wyniosły 2,225 mld dol.

Subskrybent jest definiowany przez Warner Bros. Discovery jako subskrybent discovery+, HBO lub HBO Max. Pojęcie to obejmuje zarówno bezpośrednich użytkowników tych usług, jak i korzystających z nich za pośrednictwem partnerów dystrybucyjnych Warner Bros. Discovery. Za to nie obejmuje użytkowników korzystających z bezpłatnych okresów próbnych.

Co istotne, podczas prezentacji wynikowej Warner Bros. Discovery, David Zaslav - CEO całej grupy, oraz JB Perrette - CEO i President odpowiedzialny za Global Streaming and Games, poinformowali, że HBO Max i discovery+ połączą się w jedną globalną markę (której nazwy jeszcze nie ujawniono; cena również nie jest znana). Najpierw nastąpi to w Stanach Zjednoczonych - latem 2023 roku, następnie w Ameryce Łacińskiej (39 rynków) pod koniec roku, potem w Europie (20 rynków) na początku 2024 roku, regionie Azji i Pacyfiku (7) w połowie roku oraz na rynkach wschodzących (4) pod koniec 2024 roku.

Celem Warner Bros. Discovery jest posiadanie do końca 2025 roku na całym świecie bazy 130 mln subskrybentów.
 


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii VOD/OTT


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

829 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

429 zł Więcej...

SAT Kurier abonament za 2022 rok

Roczna prenumerata magazynu SAT KURIER w 2022 r. z wysyłką...

109 zł Więcej...