Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dwa lata temu Bild TV jako pierwsza stacja telewizyjna "trafiła na pierwsze strony gazet". Dziś nie można już o tym mówić. Pod względem oglądalności kanał Springera nadal plasuje się za Home & Garden TV. Czy sport na żywo coś zmieni?
Właściciel tabloidowej stacji Axel Springer przegapił okazję do wzmocnienia własnej marki „Sport Bild”, ponieważ transmisje mają przede wszystkim na celu promocję nowego serwisu
Dyn, który
Springer prowadzi wspólnie z byłym szefem
DFL, Christianem Seifertem.
Wydarzenia sportowe mają poprawić wyniki Bild TV w Niemczech.
W ostatnią niedzielę oglądalność znalazła się w niezmierzonym zakresie. Kanał jest również daleki od sukcesów pod innymi względami. Miesięczny udział w rynku wśród odbiorców 14-49 lat utrzymuje się na słabym, ale stabilnym poziomie 0,1%.
Prawda jest taka, że
Bild TV wciąż pozostaje w tyle za niszowymi kanałami, takimi jak
Home & Garden TV czy
Servus TV, których koniec w Niemczech został już przypieczętowany.
To, że ambicje
Bild TV nie są już tak duże, jak
2 lata temu w momencie uruchamiania projektu, wynika oczywiście z różnych czynników. Słaby rynek reklamy telewizyjnej nie kończy się na koncernie Axela Springera, gdyż dotyka wielu nadawców w Niemczech, zwłaszcza tych mniejszych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.