reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Ile kosztuje spot wyborczy w TVP, TVN i Polsacie?

dodano: 2023-08-30 16:04
autor: Jerzy Kruczek | źródło: TVP/satkurier.pl

Polska flaga Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady rozpowszechniania odpłatnych audycji wyborczych i odpłatnych ogłoszeń referendalnych na antenach Telewizji Polskiej, antenach brokerskich oraz w mediach interaktywnych. Wraz z zasadami opublikowano cennik czasu reklamowego. Przykładowo 30-sekundowy spot wyborczy w TVP1 może kosztować nawet blisko 45 tys. zł netto. To więcej niż w Polsacie czy TVN.

pilot tv telewizor telewizja


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zasady zakupu odpłatnych audycji wyborczych obowiązują od dnia ogłoszenia wyborów do dnia 13 października 2023 r., a w przypadku odpłatnych ogłoszeń referendalnych od dnia ogłoszenia przez Sejm zarządzenia referendum do dnia 13 października 2023 r.

Podmiotem zlecającym płatne audycje wyborcze mogą być komitety wyborcze, które zgodnie z art. 84 § 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy prowadzą kampanię wyborczą. Prawo do rozpowszechniania odpłatnych ogłoszeń referendalnych przysługuje podmiotom uprawnionym, wymienionym w art. 48 ust. 1 ustawy z dnia 14 marca 2003 r. o referendum ogólnokrajowym, które prowadzą kampanię referendalną.

Zasady sprzedaży wraz cennikiem dostępne są na stronie internetowej Biura Reklamy TVP (plik PDF).

Telewizja Polska będzie emitowała płatne audycje wyborcze oraz ogłoszenia referendalne na antenach własnych: TVP1, TVP2, TVP Dokument, TVP HD, TVP Historia, TVP Kobieta, TVP Kultura, TVP Nauka, TVP Polonia, TVP Rozrywka, TVP Seriale, paśmie wspólnym TVP3, na antenach brokerskich: Active Family, Adventure TV, Antena HD, Biznes24, DIZI, Filmax, Home TV, Nuta.TV, Nuta Gold, Power TV, TVC, TVS, Xtreme TV oraz w mediach interaktywnych TVP.

Z cennika opublikowanego przez Biura Reklamy TVP wynika, że najwięcej kosztuje emisja spotu wyborczego między wieczornym wydaniem „Wiadomości” a „Pogodą” w TVP1 - między 34,4 tys. a 44,8 tys. zł netto za 30 s spot, w zależności od dnia tygodnia.

Dla porównania emisja 30 s spotu wyborczego w TVN kosztuje do 27,7 tys. zł netto. Emisja odbywa się w prime time przy „Milionerach”, „Top Model” lub „Masterchef”. Natomiast w Polsacie jest to maksymalnie 37,7 tys. zł netto przy kabaretach na żywo.

TVN Media oferuje możliwość emisji spotów wyborczych na antenach TVN, TVN7, TVN24 i TVN24 BiS, natomiast Polsat Media na kanałach Polsat, Polsat News, Wydarzenia 24, TV Puls, Puls 2, Telewizja WP i wPolsce.pl.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Ciekawostki


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C

Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...

529 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...