W związku z tym, że emisje reklam ingerowały w ważne momenty przed rozpoczęciem meczów, co wywołało falę krytyki ze strony widzów, CANAL+ poinformował, że przesunie blok z reklamą „odpowiednio wcześniej, tak aby nie ingerował w to, co dzieje się na boisku zaraz przed startem spotkania”.- To najbardziej prestiżowe lokowanie marek podczas spotkań Ligi Mistrzów, jakie dotychczas umożliwiała telewizja. W momencie hymnu już 100% uwagi widzów i fanów Ligi Mistrzów jest na małym ekranie, a więc też na spocie, który będzie emitowany tuż przed rozpoczęciem gry. Nawiązaliśmy współpracę z CANAL+ wykupując cały pakiet na wyłączność, bo wierzymy, że ten zupełnie nowy format daje możliwość wyróżnienia komunikacji klientów na tle reklamowego clutteru. Na takie rozwiązania stawiamy, udostępniając je przede wszystkim klientom z naszego portfolio - mówił w sierpniu Bartosz Kuczyński, buying intelligence director w Group One Media.
Drodzy Kibice,
— CANAL+ SPORT (@CANALPLUS_SPORT) September 18, 2024
wczorajsze spotkania UEFA Champions League po raz pierwszy były poprzedzone reklamą. Niestety jej emisja zakłóciła ważne dla Was momenty i wydarzenia przed pierwszym gwizdkiem - hymn Ligi Mistrzów UEFA czy prezentacje składów drużyn. Taka sytuacja nie powinna…
Nie będzie tej reklamy w miejscu, w którym nie powinno jej być. Przepraszamy.
— Michał Kołodziejczyk (@Michal_Kolo) September 18, 2024
Odbiornik Vu+ ZERO 4K
Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...
649 zł Więcej...Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC
Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...
1 690 zł Więcej...Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision
Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...
449 zł Więcej...