- Ewa Soroka doskonale rozumie specyfikę i wyzwania świata mediów. Jej unikalne doświadczenie z obszaru marketingu, digitalu, produktu i sprzedaży oraz rozumienie perspektywy i zachowań klientów będą niezwykle cennym wsparciem przy realizacji działań marketingowych dla produktów i marki CANAL+ - mówi Edyta Sadowska, prezes zarządu CANAL+ Polska.
- CANAL+ Polska posiada ugruntowaną pozycję na rynku płatnej telewizji i rozrywki, ale podobnie jak wiele firm z branży mediów transformuje swój biznes i staje się coraz silniejszym graczem na rynku usług i produktów cyfrowych. Taka zmiana wymaga spojrzenia na biznes z wielu nowych perspektyw i jest szansą na wdrożenie innowacyjnych rozwiązań, m.in. w obszarach marketingu czy komunikacji do klientów, dlatego cieszę się z możliwości dołączenia do zespołu CANAL+ w tak ważnym dla firmy momencie - mówi Ewa Soroka, dyrektor marketingu CANAL+ Polska.
Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
699 zł Więcej...Odbiornik Vu+ ZERO 4K
Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...
649 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R 4K
Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...
319 zł Więcej...