reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Spotkanie dealerów Wizji TV

dodano: 2002-05-09 11:17 | aktualizacja: 2002-05-09 11:17
autor: Paweł Jezierski | źródło:

W dniach 9-10 października w Bielsku-Białej odbyło się spotkanie - konferencja najlepszych dealerów Wizji TV. Głównymi tematami spotkania były podsumowania sprzedaży poszczególnych regionów oraz rozdanie pucharów za najlepsze wyniki.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Z przedstawionych danych, zdaniem Wizji TV, wypełniono plany sprzedaży - niestety przedstawione wyłącznie w formie graficznej bez liczb. Jedne liczby jakie przedstawiono, to plany sprzedaży do końca roku 2001. Planowana sprzedaż, to 30-40 tysięcy abonamentów. Biorąc pod uwagę wzrost sprzedaży w punktach obiektywnie można przewidzieć wykonanie planu.

Podobnie, jak firmy z branży TV-SAT Wizja TV zaostrza apetyt z uwagi na nadchodzący "dobry okres" w branży. Kłopot w tym, że o dobrym okresie na naszym rynku mogą mówić chyba tylko sprzedawcy zniczy pod koniec października. Klienta niestety trzeba szukać samodzielnie - a jeśli już mowa o kliencie to w raportach z ostatniego okresu Wizja zauważa postępujące zadowolenie abonentów z obsługi - czemu faktycznie nie można zaprzeczyć.

Najbardziej burzliwym tematem spotkania niewątpliwie była fuzja

pakietów. Wizja podchodzi do zagadnienia w sposób spokojny i rzeczowy

używa się już terminu partner, a nie pakiet konkurencyjny (co do Polsatu jest on określany jako inna firma a nie konkurent). W świetle fuzji nie zauważa się paniki wśród pracowników Wizji, co ma bezpośrednie przełożenie na aktualny tryb pracy firmy - sprzedawcy nie odczuwają się pozostawieni losowi, co miałoby niezaprzeczalnie negatywny oddźwięk w dalszej dystrybucji sprzętu.

Zakładając fizyczne skonsumowanie związku bardzo ostrożnie przewiduje się obniżenie abonamentów - biorąc pod uwagę obniżenie kosztów obsługi jednej dużej platformy wydaje się to oczywiste, ale jak zwykle prawdy dowiemy się dużo później. Spotkanie przebiegło w miłej i ciepłej atmosferze - bez typowych dla niektórych firm kosmetycznych (...) radykalnych działań marketingowo-psychologicznych.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii CYFRA+


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...