dodano: 2002-05-09 11:17 | aktualizacja:
2002-05-09 11:17
autor: Paweł Jezierski |
źródło:
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Z przedstawionych danych, zdaniem Wizji TV, wypełniono plany sprzedaży - niestety przedstawione wyłącznie w formie graficznej bez liczb. Jedne liczby jakie przedstawiono, to plany sprzedaży do końca roku 2001. Planowana sprzedaż, to 30-40 tysięcy abonamentów. Biorąc pod uwagę wzrost sprzedaży w punktach obiektywnie można przewidzieć wykonanie planu.
Podobnie, jak firmy z branży TV-SAT Wizja TV zaostrza apetyt z uwagi na nadchodzący "dobry okres" w branży. Kłopot w tym, że o dobrym okresie na naszym rynku mogą mówić chyba tylko sprzedawcy zniczy pod koniec października. Klienta niestety trzeba szukać samodzielnie - a jeśli już mowa o kliencie to w raportach z ostatniego okresu Wizja zauważa postępujące zadowolenie abonentów z obsługi - czemu faktycznie nie można zaprzeczyć.
Najbardziej burzliwym tematem spotkania niewątpliwie była fuzja
pakietów. Wizja podchodzi do zagadnienia w sposób spokojny i rzeczowy
używa się już terminu partner, a nie pakiet konkurencyjny (co do Polsatu jest on określany jako inna firma a nie konkurent). W świetle fuzji nie zauważa się paniki wśród pracowników Wizji, co ma bezpośrednie przełożenie na aktualny tryb pracy firmy - sprzedawcy nie odczuwają się pozostawieni losowi, co miałoby niezaprzeczalnie negatywny oddźwięk w dalszej dystrybucji sprzętu.
Zakładając fizyczne skonsumowanie związku bardzo ostrożnie przewiduje się obniżenie abonamentów - biorąc pod uwagę obniżenie kosztów obsługi jednej dużej platformy wydaje się to oczywiste, ale jak zwykle prawdy dowiemy się dużo później. Spotkanie przebiegło w miłej i ciepłej atmosferze - bez typowych dla niektórych firm kosmetycznych (...) radykalnych działań marketingowo-psychologicznych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.