reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Usługi interaktywne Cyfry+ z firmy IDP

dodano: 2002-05-09 11:17 | aktualizacja: 2002-05-09 11:17
autor: Janusz Sulisz | źródło:

Cyfra+ systematycznie poszerza swoją ofertę usług interaktywnych. Ten intensywny rozwój możliwy jest dzięki wykorzystaniu edytora aplikacji interaktywnych Regieline, kupionego od firmy IDP.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Narzędzie to charakteryzuje się łatwością programowania i aktualizowania aplikacji interaktywnych. Przyjazny użytkownikowi proces obsługi programu znacznie skraca czas implementacji nowych projektów. Umożliwia sprawną aktualizację usług i szybką korektę danych. Zastosowanie technologii Regieline pozwoliło w ciągu kilku miesięcy wzbogacić ofertę Cyfry+o szereg nowatorskich aplikacji.

Cyfra+ kupiła Regieline 6 miesięcy temu i szybko poszerzyła oferte usług interaktywnych. Pierwszą aplikacją uruchomioną przy wykorzystaniu programu Regieline był Magazyn+.

Usługa ta powstała jako odpowiednik drukowanego „Magazynu Abonenta”. Znajdują się tu informacje dotyczące oferty filmowej i wydarzeń sportowych emitowanych na kanałach platformy Cyfra+ oraz szczegóły dotyczące promocji i konkursów dla Abonentów.

Pozornie najbardziej nowatorską usługą interaktywną jest serwis internetowy uruchomiony przy współpracy z Wirtualną Polską – jednym z dwóch największych portali internetowych w kraju. Usługa ta miała obejmować aktualizowany na bieżąco serwis informacyjny oraz publikacje pogrupowane w cztery główne sekcje tematyczne analogicznie do sekcji dostępnych pod adresem www.wp.pl.

Niestety usługa jest nie najlepiej aktualizowana. Są liczne błędy, źle dobiera się informacje do poszczególnych działów, przez co serwis traci sens. To wstyd, że jeden z największych polskich portali popełnia takie błędy. Serwis ten wymaga poprawek, choć naszym zdaniem pomysł jest interesujący, tylko nie w tym wykonaniu.

O ogromnej popularności usług interaktywnych wśród abonentów CYFRY+ świadczą wyniki badań przeprowadzonych przez agencję AGB. Łącznie odnotowuje się 1.600.000 odwiedzin na kanałach usług interaktywnych w ciągu miesiąca. Kanały z usługami interaktywnymi stają się atrakcyjnym medium dla reklamodawców. Przykładem może być obecność reklam potentata rynku farmaceutycznego, firmy Glaxo Smith na kanale Cyfra+ Pogoda.

Warto też wspomnieć o firmie IDP:

Założona w 1992 r. firma IDP jest jednym z czołowych dostawców narzędzi programowych do tworzenia telewizyjnych usług interaktywnych. Firmy korzystające z technologii IDP uruchomiły w ciągu ostatnich trzech lat ponad 60 usług interaktywnych na potrzeby takich operatorów jak Canal Satellite, NOOS, TPS, i CANAL DIGITAL.

Od 1997 r .I D P. jest notowana na giełdzie paryskiej i posiada powiązania kapitałowe ze szwedzką grupą Skandia Media Invest.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii CYFRA+


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle G Google TV

Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...

269 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...