dodano: 2006-06-13 13:29 | aktualizacja:
2006-06-13 13:51
autor: Magda Kowalczyk |
źródło: worldscreen/FT
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
AOL jest trzecim dostawcą, pod względem wielkości, usług internetowych na rynku brytyjskim tuż za BT i NTL Telewest. Mimo tak dobrej pozycji, AOL ze względu na coraz bardziej bezwzględną konkurencję zdecydował się na sprzedaż brytyjskiego oddziału. Cena sprzedaży może wynieść od 660 mln funtów do 1 mld.
Amerykańska spółka korzysta już z rad Citigroup dotyczących kolejnych międzynarodowych posunieć, w tym podjęcia współpracy partnerskiej z rywalizujacą spółką Kompania rozważa także ewentualność utworzenia oddziałów we Francji i Niemczech.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.