dodano: 2006-06-30 16:34 | aktualizacja:
2006-06-30 17:21
autor: Magda Kowalczyk |
źródło: MTG
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Transakcja ta wymaga jeszcze akceptacji ze strony Ministerstwa Kultury.
Kanał Prva zmienił swoją nazwę i został ponownie uruchomiony w czerwcu 2005 roku. Sprzedaż brutto wyniosła prawie 0.7 mln euro na koniec 2005 roku, z dochodem (zarobki bez odsetek i podatków) - 1.7 mln euro.
Prva ma ogólnokrajowy zasięg 83 proc., co stanowi 640 tys. gospodarstw domowych w całej Słowenii. Jest on dostępny naziemnie i w 1/3 sieci kablowych.
Prva miał w 2005 roku udział w rynku w wysokości 3.4 proc., w przedziale wiekowym 15-49 lat. na kanale są emitowane seriale komediowe, filmy, programy sportowe i rozrywkowe.
Słoweński rynek reklamowy zarobił 90-110 mln dol. brutto w roku 2005 roku, a rynek telewizyjny 55-65 mln dol.
Rynek niekodowanej telewizji składa się z pięciu kanałów, w tym dwóch publicznych.
Populacja Słowenii wynosi 2 mln. Kraj jest członkiem Unii Europejskiej od 1 maja 2004 roku i przystąpi do EMU (European Montery Union) 1 stycznia 2007.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.