dodano: 2006-07-04 16:32 | aktualizacja:
2006-07-04 19:56
autor: Magda Kowalczyk |
źródło: Adtv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Stacja odnotowała rekordową liczbę publiczność (48 proc. udziałów w rynku) zaledwie po sześciu tygodniach od usunięcia jej z pakietu Premium w ofercie NTL i Sky.
Disney Channel podobnie, jak CBBC i Cbeebies nie emituje reklam.
Wskaźniki oglądalności w ciągu sześciu tygodni nadawania w pakiecie podstawowym wzrosły z 1,5 proc. do 2.5 proc. w przedziale wiekowym od 4 do 15 lat. Oznacza to, że jest to aktualnie najbardziej oglądany kanał dziecięcy na Wyspach.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.