dodano: 2006-10-06 14:03 | aktualizacja:
2006-10-06 14:39
autor: Janusz Sulisz |
źródło: businesswire/inf. wł.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Będzie to pierwszy rynek, poza granicami USA, na który wstępuje Current TV.
Current TV jest pionierską stacja na rynku telewizyjnym, którego ramówka jest generowana przez widzów. Jest to pierwsza stacja stworzona specjalnie dla młodej publiczności, która jest równocześnie kreatywnym partnerem w tworzeniu jej programów.
Stacja wystartowała na amerykańskim rynku w sierpniu 2005 roku. Current TV oferuje głównie krótkie formy, programy dokumentalne, które trwają tylko kilka minut i które skierowane są głównie do młodych widzów i dotyczą obszaru ich zainteresowań (nowe technologie, moda, gry video, otoczenie, relacje międzyludzkie, duchowość, politykę, finanse i wychowanie). W USA około 30 proc. ramówki tworzonej jest przez widzów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.