dodano: 2006-11-09 14:03 | aktualizacja:
2006-11-09 14:30
autor: Magda Kowalczyk |
źródło: parabola.cz
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na terenie Czech UPC Direct na koniec trzeciego kwartału 2006 roku posiada 119.4 tys. abonentów, czyli o 2.1 tys. więcej niż pod koniec czerwca.
W Czechach jest 757.6 tys. gniazd telewizji kablowej(wzrost o 4.8 tys.) . Kanały telewizyjne w ramach UPC ogląda 297.6 tys. klientów (wzrost o 200), a z usług szerokopasmowych korzysta 99.7 tys. abonentów (wzrost o 8.7 tys.).
Na Słowacji UPC nie może się poszczycić chwalebnymi wynikami. Na koniec trzeciego kwartału liczba klientów płatnej telewizji wyniosła 16.9 tys. - mniej o 200 klientów w porównaniu z wynikiem sprzed 3 miesięcy.
Do dyspozycji jest 435.5 tys. gniazd, czyli więcej o 2.4 tys. niż w poprzednim kwartale. Z usług internetowych korzysta 28.3 tys. klientów (więcej o 2 tys. niż na koniec drugiego kwartału).
Jeśli chodzi o Węgry, to spółka odnotowała tu największy wstrząs, gdzie ubyło aż 3.3 tys. abonentów i tym samym jest to najgorszy wynik firmy w ciągu ostatniego roku. Obecnie z oferty platformy korzysta 173.500. (spadek o 1,9 proc.).
Na Węgrzech jest 1.109.800 gniazd kablowej sieci UPC (wzrost o 32.300). Dostęp do szerokopasmowego internetu ma 184.9 tys. abonentów (wzrost o 16.7 tys.).
W Rumunii spółka UPC niedawno przejęła platformę cyfrową Focus Sat i miało to niewątpliwie pozytywny wpływ na dobre wyniki tej ostatniej. Focus Sat bowiem zyskał 14.4 tys. nowych klientów. Aktualnie platforma posiada 23.8 tys. wszystkich abonentów.
UPC posiada w Rumunii 1.918.100 gniazd kablowej telewizji. Z oferty analogowej telewizji korzysta 1.305.700 klientów, z cyfrowej 4.600. Internet szerokopasmowy jest dostępny w 98.1 tys. gospodarstw domowych (wzrost o 16.3 tys.).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.