dodano: 2007-10-27 12:26 | aktualizacja:
2007-10-27 16:25
autor: Janusz Sulisz |
źródło: n.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W wypadku pojawienia się problemu braku sygnału na jednym z wejść, mimo prawidłowej instalacji antenowej należy przeprowadzić restart odbiornika.
Takie zachowanie nie musi świadczyć o usterce nbox. Może być ono spowodowane nieprawidłowym wskazaniem jakości w Menu --> Diagnostyka na skutek błędu w ostatniej wersji oprogramowania.
Prawidłowe wskazanie jakości sygnału na poszczególnych antenach znajduje się w Menu – Ustawienia – Antena.
Jeżeli w powyższym Menu jakość sygnału zostanie wyświetlona prawidłowo, nie ma potrzeby dokonywania wymiany, gdyż nbox HDTV recorder działa prawidłowo.
Jeżeli problem braku jakości sygnału uniemożliwia przejście do oglądania telewizji, należy wykonać reset, czyli na przednim panelu dekodera nacisnąć i przytrzymać przynajmniej 5 sekund przyciski, w następującej kolejności: EPG, RES, strzałka w prawo. Przyciski należy przytrzymać do momentu, aż na wyświetlaczu pojawi się napis „TEST” i zapalą się wszystkie diody. Ważne jest, aby przyciski naciskać w podanej kolejności, a nie jednocześnie.
Błąd zostanie poprawiony przy najbliższej aktualizacji oprogramowania.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.