dodano: 2008-06-09 22:18 | aktualizacja:
2008-06-10 10:29
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: media2.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Latem VIVA Polska jedzie nad Baltyk, a na jesień szykuje programowe nowości.
Początki VIVA Polska wyglądały bardzo skromnie. Zespół, który przygotowywał start Vivy w Polsce, liczył zaledwie 18 osób.
Teraz ekipa stacji, aktualnie należącej do koncernu medialnego Viacom, właściciela m.in. MTV Networks Polska to kilkadziesiąt osób, z czego aż 10 osób pracuje w stacji od początków jej istnienia.
Od wielu lat popularnością wśród widzów stacji ciesza się takie programy jak: "O co kaman", czyli nauka angielskiego na wesoło, program randkowy "Rendez Vous", magazyn "Viva Spot" czy modowo - lifestyle`owy program "In&Out".
VIVA Polska zawsze w czołówce
Od 2003 roku VIVA Polska utrzymuje się w pierwszej czwórce - a od 2006 aż w pierwszej dwójce wśród stacji najchętniej oglądanych przez młodzież (za TVN7, a przed TV4, Jetix i Mini Mini, żródło: AGB Nielsen Media Research, 13-29 cab/sat). W ostatnich latach Viva Polska notuje ciągły wzrost oglądalności, a młodzi widzowie poświęcają jej coraz więcej czasu.
Zapowiedzi VIVA Polska
Najbliższy okres zapowiada się dla Vivy wyjątkowo gorąco. Stacja spędzi kilka tygodni nad morzem, gdzie powstaną letnie edycje programów stacji, takich jak "In&Out", "Rendez Vous" czy notowania list przebojów, które będą emitowane na antenie stacji do końca wakacji. Viva Polska pracuje również nad jesienną ramówką, w której znajdą się kolejne nowości programowe.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.