reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

BLOG: O głupocie konsultantów. Czyli pyta abonent infolinię

dodano: 2008-09-24 11:34 | aktualizacja: 2016-07-31 21:27
autor: Bartosz Czach | źródło: satkurier.pl

Infolinia powinna służyć abonentowi i nie marnować jego czasu i nerwów. I to bez względu na to, czy telefoniczna czy elektroniczna. I służy - nie ma co do tego żadnych wątpliwości. A czemu służy, to już sprawa dyskusyjna. Tej sprawie poświęcę niniejszy wpis.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Skłoniła mnie do tego moja przygoda z operatorem telewizji cyfrowej, której abonentem jestem od tego roku. Nabyłem na własność odbiornik, z którym są notoryczne problemy. Pomijam już fakt braku dostępności pewnych usług. Był raz reklamowany, ale nie ma to większego znaczenia. Tyle tytułem wstępu. Zacznijmy przegląd zachwycających odpowiedzi konsultantów. Bazował będę na odpowiedziach mailowych. Nasz „kochany” operator ma różne osoby w, jak to określa, „Dziale Relacji z Abonentami”. Pominę imię i nazwisko tej osoby. Oszczędzę wstydu i ewentualnego wyśmiania. Zanim jednak zacytuję, pewne ostrzeżenie i opis sytuacji, której dotyczą odpowiedzi z DRzA. Przed przeczytaniem poniższych cytatów proszę mocno trzymać się fotela. Ciepłe napoje w ręce też nie są wskazane. Podobnie spożywanie posiłków. Sprawa dotyczy oprogramowania do odbiornika. Aktualizacja powinna rozwiązać wiele problemów. Lista defektów jest spora. Na przykład nie działa przejście do wcześniej oglądanej stacji. Ale nie o tym miało być. Pytanie jest stałe i dotyczy terminu wprowadzenia nowego oprogramowania. Odpowiedź konsultanta bardzo długo brzmiała: - Opisane przez Pana właściwości dekodera nie świadczą o jego wadliwości tylko o typowej dla modelu dekodera funkcjonalności. W przypadku niezadowolenia z posiadanego dekodera, zachęcamy do wynajęcia od nas dekodera typu Mediasat. Miesięczny koszt wynajęcia takiego dekodera to 10 zł. Zacytowałem część całego maila. Przecież jest to robienie idioty z abonenta. Nie po to na własność kupowałem odbiornik, żeby podpisywać aneks i płacić haracz. Operator powinien przedstawić ofertę kupna innego odbiornika lub przeprosić za niedogodności. Akurat temu konsultantowi te pojęcia znane nie są. Emanacja głupotą też jest cechą charakterystyczną. Całkiem niedawno zapytałem o termin wydania poprawki. Tym razem wspomniałem o tym, że takowa miała się pojawić niedługo. Oto odpowiedź tej samej osoby: - Otrzymane informacje mogły dotyczyć nowej generacji dekodera Strong SRT 6880. Obecnie jednak nie posiadamy informacji na temat terminu rozpoczęcia dystrybucji tego modelu dekodera. Chciałem uniknąć nazwy tunera, ale jest to konieczne. Ten pan ma wyjątkowe umiejętności robienia sobie żartów z ludzi. Od kiedy nowa generacja sprzętu jest oznaczona tym samym numerem, co stara? Czasami zastanawiam się, czy takiej wymiany maili nie przesłać do pewnego programu telewizyjnego nadawanego o godzinie 17:00. Dobrze, że ów konsultant zachowuje jeszcze zasady uprzejmości względem interesanta. Choć ostatnio miałem wrażenie, że puszczają mu nerwy, gdy zadawałem dodatkowe pytania. Jeśli przeczyta coś o sobie tutaj, niech się wstydzi. A może nie rozpozna swoich wypowiedzi i sam będzie się śmiał. O tym panu tyle. Są jeszcze inni konsultanci i to o wiele bardziej kompetentni. Czyli nie taka infolinia mailowa zła. Drogą telefoniczną też można zarazić się głupotą. Na moje pytanie o nowe oprogramowanie, pan na linii operatora zaczynał swoje wywody o tym jak... zaprogramować kanały w odbiorniku. Dopiero numer „7.16.12” sprowadził go na właściwy trop. Niestety tej rozmowy nie nagrywałem, więc nie dysponuję informacją na temat imienia i nazwiska. Generalnie jednak problemu nie ma. Ludzie skarżą się na infolinie, na co dowodem jest Forum SatKurier.pl. Kłopoty są z BOK Cyfrowego Polsatu. Obiecują coś, ale obietnice czasami nie są realizowane. Wyraźnie panuje niekompetencja. Platformy zatrudniają studentów, którzy nie znają się na rzeczy i sami sobie zaprzeczają. Nie ma się co dziwić. Ludzie nie chcą pracować za marne pieniądze, często w weekendy i święta. Brakuje systemu szkolenia konsultantów. Jeśli to się nie zmieni, szkoda naszych pieniędzy na utrzymywanie czegoś, co nie działa tak, jak powinno.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Blogi


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Przepust dachowy średnicy 48mm

Przepust dachowy do kabli średnicy 48mm

89 zł Więcej...

Antena sat kempingowa 60 cm ze statywem

stalowa antena 60 cm przenośna ze statywem

239 zł Więcej...

SAT Kurier abonament za 2021 rok

Roczna prenumerata magazynu SAT KURIER w 2021 r. z wysyłką...

89 zł Więcej...