dodano: 2008-09-30 17:26 | aktualizacja:
2008-09-30 22:37
autor: Paweł Urkiel |
źródło: media2.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Producentem jest dom produkcyjny Papaya Films oraz Rosenbot. Media zaplanował Zenith Optimedia.
Kampania obejmie outdoor, wybrane tytuły prasowe, kino, telewizję oraz internet. Potrwa do końca roku.
Zmiany są spowodowane tym iż stacja zyskała nowego Dyrektora Programowego Ponadregionalnej Planety FM - od października będzie nim - Julia Tkaczyk, dotychczas zajmująca stanowisko Dyrektora Muzycznego.
Mateusz Kirstein, dotychczasowy Dyrektor Programowy Planety FM, będzie kierował nowym projektem związanym z rozwojem Grupy Eurozet.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.