dodano: 2008-10-19 13:21 | aktualizacja:
2008-10-20 16:25
autor: Paweł Urkiel |
źródło: MTV/wirtualnemedia
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Warte zauważenia jest to, że wszystkie propozycje są w całości. Użytkownik ma możliwość wyboru jakości obrazu oraz dźwięku.
Na jakość odbioru ma wpływ zastosowana przy tym projekcie technologia TV BOX, która umożliwia oglądanie obrazu na pełnym ekranie bez utraty jego jakości.
Planowane jest też rozwinięcie serwisu o pozycje, które nie zostały opublikowane w telewizji z powodu braku miejsca w ramówce kanałów grupy MTV.
Netia udostępniła MTV Networks swoje serwery i będzie odpowiedzialna za hosting części s2o.tv.
Dla klientów firmy utworzono specjalną strefę VIP, w której publikowane są szczególnie atrakcyjne treści.
MTV Networks Polska planuje zdobycie 500 tys. unikalnych użytkowników do końca 2008 roku.
Wkrótce ma też ruszyć kampania reklamowa nowego projektu. Obejmie internet, telewizję, radio, prasę oraz planowane jest wykorzystanie w tym procesie sieci komórkowych.
Wortal będzie promowany także w klubach muzycznych i środkach komunikacji miejskiej.
Platformę komunikacji, opartą na trzech głównych benefitach portalu przygotowała agencja Lowe GGK. Motywem przewodnim kampanii jest hasło: "uniwersalna maszyna do cieszenia".
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.