dodano: 2008-10-22 12:29 | aktualizacja:
2008-10-22 13:01
autor: Rafał Tomasiak |
źródło: rapidtvnews
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Celem Big TV jest pozyskiwanie 400 tys. nowych klientów co miesiąc i dotarcie do 6,5 tys. indyjskich miast. Pół miliona abonentów to odpowiednik 40 proc. rynku z ostatnich dwóch miesięcy.
Big TV wprowadzi terminale PVR w grudniu 2008, a do połowy 2009 roku zamierza posiadać 15-20 kanałów w wysokiej rozdzielczości.
Big TV wydzierżawi kolejne 4 transpondery na satelicie Measat (łącznie będzie ich 12), aby móc dołączyć kolejne kanały. Platforma zamierza podwoić liczbę kanałów z obecnych 200 na 400.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.