dodano: 2009-03-13 16:50 | aktualizacja:
2009-03-13 18:18
autor: Anita Dąbek |
źródło: pb.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Vectra jeszcze w tym roku chce uruchomić w Warszawie nową ofertę pod swoją marką, która będzie składać się z telewizji, Internetu i telefonii, a także PVR i innych nowości.
Obecnie Vectra, drugi pod względem liczby abonentów operator kablowy w Polsce, ma 740 tys. abonentów w całym kraju. Spółka obejmuje swoim zasięgiem 152 miasta. Do końca 2009 roku Vectra chce w całej Polsce zwiększyć liczbę abonentów telewizji cyfrowej z 215 tys. do 240 - 250 tys. Z internetu korzysta 213 tys. abonentów, a 47 tys. z telefonii stacjonarnej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.