dodano: 2009-03-24 17:23 | aktualizacja:
2009-03-24 20:56
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Cyfra+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wraz z nową odsłoną promocji pojawia się także
nowa możliwość. Abonenci najtańszego pakietu Powitalnego+ będą mogli dokupić w promocyjnej cenie jeden pakiet kanałów Premium,
co do tej pory nie było możliwe.
Pakiet Powitalny+ , który obejmuje (wszystkie kanały własne platformy: Ale kino!, MiniMini, ZigZap/Hyper, Planete, Kuchnia.tv oraz Domo) z Canal+ lub HBO można mieć przez pierwsze 10 miesięcy w cenie
24 zł.
Dostępne pakiety abonamentowe (ceny standardowe):
- Powitalny+: 19 zł
- Podstawowy+: 40 zł
- Komfortowy+: 60 zł
- Prestiżowy+: 147 zł
- Prestiżowy HD+: 168 zł
Pakiety dodatkowe (ceny standardowe):
- Canal+: 29 zł
- HBO: 29 zł
- Canal+, HBO, Cinemax: 68 zł
- FilmBox - 15 zł
- Canal+ HD: 6 zł
- HBO HD: 6 zł
- Premium HD: 9 zł
- National Geographic HD - 5 zł
- Eurosport HD - 5 zł
- MTVN HD - 5 zł
- 3 x HD - 12 zł
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami kontynuujemy strategię agresywnej rekrutacji i promocji marki – mówi Grzegorz Bruski, Dyrektor Działu Sprzedaży spółki CANAL+ Cyfrowy.
-
W obecnej promocji oprócz 50-procentowych rabatów po raz pierwszy dajemy możliwość dołączenia jednej z opcji Premium (przyp. red. CANALl+ lub HBO) do najtańszego pakietu – Powitalnego+. Abonentem CYFRY+ można zostać już za 9,50 zł miesięcznie, a za kolejne 14,50 zł mieć dostęp do unikalnej oferty CANAL+ lub HBO - potwierdza Grzegorz Bruski.
Kampania wspierająca promocję obejmie takie stacje telewizyjne, jak: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVP Info, oraz radiowe - Zet, RMF FM, Eska Trójmiasto, Eska Katowice, Złote Przeboje 88,4 (Poznań), Złote Przeboje Pogoda (Warszawa), PR3, Antyradio 94 FM, PiN, Planeta, RMF Classic, RMF MAXXX i Tok FM. Kreację spotu telewizyjnego emitowanego od 2 kwietnia i spotów radiowych nadawanych w okresie 27 marca – 1 kwietnia przygotowała agencja Ogilvy Action. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG. Materiały BTL dla punktów sprzedaży przygotowała agencja ADAH Advertising.
Dodać należy, że
umowa CYFRY+ jest na 13 miesięcy, a nie na 24 czy 36 miesięcy, jak ma konkurencja, co w dobie kryzysu, przy darmowym dekoderze i tak dużych rabatach
jest jedną z najtańszych ofert pay-tv na rynku, co zapewne wzmocni pozycję CYFRY+ i zwiększy liczbę abonentów.
Aktualnie CYFRA+ ma 1,38 mln abonentów i jest drugą co do wielkości i najstarszą platformą satelitarną w Polsce.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.