dodano: 2009-08-22 17:24 | aktualizacja:
2009-08-24 17:28
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: media2.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Może też obniżyć abonament do następujących pakietów:
Pakiet Familijny + Relaks Mix + HBO za 77,80 zł;
Pakiet Familijny + Relaks Mix za 57,8 zł;
Pakiet Familijny + HBO za 57,90 zł;
Pakiet Familijny za 37,90 zł (z wyłączeniem umowy na dwa lata).
Brak możliwości przejścia do Mini oraz Mini Max.
W ramach najnowszych promocji cyfrowy dekoder SD można kupić już za 79 zł. Platforma udostępnia także wszystkie modele dekoderów za jednorazową opłatą: cyfrowy dekoder SD za 79 zł, dekodera HD za 149 zł oraz w najbliższym czasie dekoder HD z twardym dyskiem za 199 zł. Drugie rozwiązanie zapewnia klientowi jeszcze większy komfort korzystania z usług Cyfrowego Polsatu, ponieważ to operator ponosi pełną odpowiedzialność za sprzęt, niezależnie od tego, jak długo widz będzie korzystał z usług platformy.
W połowie września 2009 roku platforma zaoferuje nowy dekoder z nagrywarką (PVR) oraz HD -
Echostar 7400 HD, który będzie można dzierżawić za 199 zł. Nowe urządzenie będzie wyposażone w twardy dysk o pojemności
320 GB.
Z nieoficjalnych informacji wynika, że jesienią do oferty może dołączyć także dziecięcy kanał
JimJam.
Sprzedaż powyższych usług jest wspierana dużą, zasięgową kampanią ATL, która w pierwszym etapie została uruchomiona w telewizji. Spoty utrzymane w dotychczasowej konwencji rodzinności, ciepła i bliskości, promujące zarówno bogactwo oferty platformy, jak i jej poszczególne obszary tematyczne, będą emitowane w: Telewizji Polsat, Polsacie 2, Polsacie Sport, TV4, TVP, TVP Info, TVN, TVN7, TVN24 oraz kanałach tematycznych, np. Discovery. Nowe spoty pod opieką reżyserską Mariusza Paleja przygotował dom produkcyjny CineArt Production oraz studio Nextmedia w zakresie postprodukcji i animacji. Za kreację jest odpowiedzialna agencja Rozgłośnia, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Media Direction OMD. Jednocześnie do promocji usług operatora zostaną wykorzystane narzędzia BTL, w tym materiały POS.
Umożliwiając widzom bezpłatne zapoznanie się z pełną proponowaną przez nas ofertą programową, pozwalamy podjąć im w pełni obiektywną decyzję dotyczącą docelowo subskrybowanego pakietu. Wierzę, że dzięki temu wrośnie zadowolenie naszych klientów, którzy nie ponoszą żadnego ryzyka finansowego związanego z oceną naszej oferty premium – powiedział Dominik Libicki, Prezes Zarządu, Cyfrowy Polsat SA.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.