dodano: 2009-10-17 10:39 | aktualizacja:
2009-10-17 11:15
autor: Anita Dąbek |
źródło: Domo
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Cieszymy się ze współpracy z siecią Multimedia, która otwiera przed Domo możliwość dotarcia do nowej grupy odbiorców. Jest to kolejny, ważny etap rozwoju kanału. Mamy nadzieję, że nasi nowi widzowie znajdą w Domo interesujące i inspirujące dla nich treści. - mówi Małgorzata Seck, Dyrektor Zarządzająca kanałami Domo i Kuchnia.tv.
Domo to kanał przedstawiający inspiracje dla domu i ogrodu. W ofercie stacji znajdują się programy poradnikowe, rozrywkowe i reality, filmy dokumentalne i fabularne oraz serie, których tematem przewodnim jest architektura, urządzanie wnętrz i ogrodnictwo. Producentem i nadawcą kanału jest CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. Systematycznie powiększa się liczba gospodarstw domowych, do których trafia sygnał Domo. Obecnie kanał dociera do ponad 2,2 miliona domów. Jest dostępny w ofercie CYFRY+, sieciach kablowych, takich jak UPC Polska, Vectra, Toya czy Inea oraz wielu innych operatorów. Teraz Domo poszerzyło portfolio sieci Multimedia Polska.
Włączenie kanału jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie kanałami o tematyce poradnikowej i lifestyle’owej wśród naszych abonentów. Domo to już kolejna propozycja z portfolio spółki CANAL+ Cyfrowy dla abonentów Multimediów - mówi Edyta Bukowska, Content Manager w Multimedia Polska.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.