dodano: 2009-11-09 12:35 | aktualizacja:
2009-11-09 14:48
autor: Anita Dąbek |
źródło: TOYA
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Koncepcja i kreacja kampanii, planowanie i zakup mediów oraz działania PR przygotowane i prowadzone przez TOYA Sp. z o.o. Kampania obejmuje lokalne wydawnictwa prasowe, ogólnopolskie rozgłośnie radiowe, TV TOYA, Portal Abonenta (
toya.net.pl) oraz ulotki, kolportowane jako druk bezadresowy.
TOYA największy w Polsce operator kablowy z udziałem kapitału polskiego. Swoje usługi świadczy w kilku miastach sieci TOYA (
Łódź, Przemyśl, Kutno, Mysłowice, Piotrków Trybunalski i Pisz) oraz w sieciach innych operatorów. Zapewnia dostęp do telewizji cyfrowej, szerokopasmowego Internetu oraz telefonii stacjonarnej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.