dodano: 2009-11-12 11:38 | aktualizacja:
2009-11-12 11:44
autor: Anita Dąbek |
źródło: MMP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
MobilNET dostępny będzie jako usługa dodatkowa do oferty Internetu stacjonarnego. Zainteresowani hybrydową usługą stacjonarnego i mobilnego Internetu mają do wyboru trzy limity mobilnego transferu danych –
1 GB, 2 GB i 4 GB (Internet stacjonarny nie ma ograniczeń transferu danych). Cena zależy od wybranego pakietu oraz czasu trwania umowy (
12 lub 24 miesiące). Na przykład kupując pakiet: Internet stacjonarny
1 Mb + MobilNET 1 GB, na 24 miesiące, klient będzie płacił 69 zł miesięcznie. Jednorazowa opłata aktywacyjna wyniesie
39 zł. Modem do korzystania z usługi MobilNET-u a także kartę SIM z bezpłatnym doładowaniem początkowym na
300 MB, klienci otrzymają nieodpłatnie wraz z dołączoną instrukcją instalacji. Instalacja jest bardzo prosta i w dużej mierze zautomatyzowana, zatem żadnemu użytkownikowi nie powinna sprawić trudności.
Co należy zrobić w razie wykorzystania zakupionego limitu? Abonent w każdej chwili może doładować swoje konto o 1 GB, 2 GB lub 4 GB. Skąd abonent będzie wiedział, że kończy się limit? Informację o tym internauta będzie otrzymywał od operatora
w postaci SMSów informujących o pozostałym limicie. Stan konta można również sprawdzić po zalogowaniu się na stronie internetowej
www.multimedia.pl.
Oferta jest adresowana do osób, które zainteresowane są produktem łączącym korzyści usług stacjonarnych i mobilnych. Z jednej strony klient posiadający urządzenie przenośne może korzystać z mobilnego transferu danych, z drugiej nie jest ograniczony limitami jakie często spotyka się u operatorów komórkowych. Większe pliki może przesyłać korzystając z łącza stacjonarnego w domu, natomiast korzystanie z internetu i sprawdzanie poczty może odbywać się w dowolnym miejscu, gdzie jest zasięg usługi MobilNET - podkreśla Przemysław Sypniewski, Dyrektor Departamentu Kluczowych Projektów w Multimedia Polska.
Wszelkich informacji na temat nowej usługi MobilNET udzielają konsultanci Call Center dostępni pod numerem 801 706 801 (z komórek 24 357 50 20), pracownicy Biur Obsługi Klienta, a także przedstawiciele handlowi Multimedia Polska. Informacje można znaleźć również na stronie
http://www.multimedia.pl/mobilNET.
MobilNET wykorzystywać będzie infrastrukturę operatora telefonii komórkowej –
Play.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.