reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Multimedia Polska dla klientów biznesowych

dodano: 2010-04-27 13:37 | aktualizacja: 2010-04-27 14:16
autor: Anita Dąbek | źródło: MP

Multimedia Polska Sieć Multimedia Polska planuje przyspieszenie rozwoju w segmencie klientów biznesowych. W tym roku przychody z tej działalności przekroczą  50 mln zł, a w kolejnych latach będą rosły w tempie dwucyfrowym rocznie. Multimedia Polska planuje w 2010 r. wzrost przychodów z segmencie biznes na poziomie kilkunastu procent, do około 52 ml zł. W 2011 r. nastąpi dalsze przyspieszenie wzrostu, który może ulec nawet podwojeniu.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wprowadzona w ubiegłym roku strategia zwiększenia koncentracji spółki na segmencie biznes już przynosi pozytywne efekty. Nowa unikalna oferta, ekspansja geograficzna, dedykowani doradcy klienta czy specjalne call center przeznaczone dla tego segmentu, to tylko niektóre z elementów, które przyczyniają się do pozyskiwania nowych klientów i wzrostu przychodów – komentuje Andrzej Rogowski, Prezes Zarządu Multimedia Polska. Oczekujemy, że dzięki aktywnym działaniom sprzedażowym, wprowadzeniu nowych produktów do naszej oferty i przede wszystkim elastycznym podejściu do klienta, tempo wzrostu przychodów będzie znacząco wyższe niż w latach ubiegłych.

Obserwujemy znaczący potencjał klientów biznesowych. Często szukają oni ciekawych i alternatywnych ofert na rynku telekomunikacji. Znając ich oczekiwania, oraz efektywnie wykorzystując naszą infrastrukturę, wiedzę i doświadczenie, przy stosunkowo niewielkich nakładach, będziemy mogli znacząco zwiększyć bazę naszych klientów oraz przychody – komentuje Sergiusz Urbaniak, dyrektor Pionu Sprzedaży Usług i Obsługi Klientów.

Strategia rozwoju segmentu biznesowego na najbliższe lata zakłada m. in. zwiększenie skali działania, ogólnopolską ekspansję geograficzną, rozbudowę struktur handlowych oraz zwiększenie portfolio oferowanych usług.

Oferta dla biznesu obejmuje usługi głosowe stacjonarne (świadczone na sieci własnej oraz w oparciu o usługi regulowane), mobilne (mobilFON – usługa telefonii mobilnej oparta na sieci bezprzewodowej WiFi), usługi internetowe stacjonarne z przepływnościami cennikowymi od 512 kb do 20 Mb/s z możliwością zwiększenia szybkości powyżej 100 MB/sek., usługi internetowe mobilne. W ofercie znajduje się również dzierżawa łączy cyfrowych oraz Multilinia Biznes, produkt stworzony specjalnie dla dużych firm obsługujących klientów masowych, stanowiący alternatywę dla usług infolinii 080x i AUS i jednocześnie będący znacznie tańszym rozwiązaniem. Od lipca wprowadzona zostanie usługa transmisji danych IP VPN, stworzona z myślą o klientach korporacyjnych posiadających filie i oddziały.

Na koniec 2009 r. Multimedia Polska miały 19,2 tys. klientów w segmencie biznesowym. Profil działalności klientów obejmuje organy administracji publicznej (m.in. Podkarpacki Urząd Wojewódzki), uczelnie i szkoły (m.in. Uniwersytet Mikołaja Kopernika), duży przemysł (m.in. Huta Stalowa Wola), przedsiębiorstwa produkcyjne, handlowe i usługowe (m.in. Black Red White SA) oraz instytucje finansowe i banki (m.in. Eurobank). Multimedia dysponują obecnie przedstawicielstwami handlowymi w 18 miastach Polski, m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi i Gdańsku. Ponadto obsługa klientów biznesowych realizowana jest przez menadżerów ds. kluczowych klientów, którzy odpowiadają za 25% sprzedaży w segmencie.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...