dodano: 2010-06-08 17:46 | aktualizacja:
2010-06-08 18:02
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: Multimedia Polska
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kampania objęła swoim zasięgiem najpopularniejsze polskie witryny internetowe. Pakiety
promowane są między innymi na onet.pl,
wp.pl,
interia.pl,
gazeta.pl,
nasza-klasa.pl,
allegro.pl,
ceneo.pl oraz poprzez komunikator
Gadu-Gadu i wyszukiwarkę
Google.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest
Dom Mediowy Starlink, a kreacje przygotowały agencje
Visane i
Engine. W kampanii wykorzystywane są między innymi animacje flash, double billboard, rectangle i linki tekstowe.
Szczegóły na temat zawartości pakietów oraz dodatkowych promocji przygotowanych dla osób zainteresowanych ich zakupem można znaleźć na stronie
http://www.multimedia.pl/pakiet.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.