dodano: 2010-06-16 21:38 | aktualizacja:
2010-06-17 11:30
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: AXN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Piwo marki
Budweiser zabiera ze sobą
32 mężczyzn i kobiety do Republiki Południowej Afryki, każda osoba pochodzi z jednego z krajów uczestniczących w Mistrzostwach Świata . Ich życie będzie filmowane przez okres jednego miesiąca. Ten show jest receptą na śmiech, pełen dramaturgii i intrygi, widzowie szybko się zorientują kogo kochają a kogo kochają nienawidzić spośród zawodników. Prawdziwa osobowość uczestników ujawni się po tym jak będą żyć i dopingować swój zespół pod jednym dachem.
Każdy członek ekipy reprezentuje zespół swojego kraju, więc jeśli jego drużyna zostanie wyeliminowana z Mistrzostw Świata on również odpada z programu.
Chcieliśmy wyjść poza tradycyjny sponsoring Mistrzostw Świata , w tym celu stworzyliśmy coś w czym fani będą mogli uczestniczyć online na całym świecie - mówi Evan Weinstein, producent wykonawczy Bud House.
"Bud House" to interaktywny eksperyment, który jest bardziej złożony niż wszystko, przy czym do tej pory pracowałem. Zapewniam, że będzie tak samo intrygująco jak podczas meczu.
"Bud House" znajduje się
w tajnym ośrodku w pobliżu Cape Town w RPA. Budynek został wyposażony w pokój gościnny, salon gier, bary Budweiser wewnątrz i na zewnątrz posiadłości, czteroosobowe pokoje mieszkalne oraz kamery, które będą się starały uchwycić dramatyczne sytuacje. Warunki mieszkaniowe mają na celu odbicie struktury turnieju. Wszystkie kraje z grupy A (Republika Południowej Afryki, Meksyk, Urugwaj i Francja) będą zgromadzone razem w jednym pomieszczeniu, kolejny pokój będą zamieszkiwać gracze z grupy B i tak dalej analogicznie z pozostałymi członkami programu, którzy będą dzielić ze sobą kwatery oraz emocje. Grupy, które przejdą do rundy 16 znajdą w domu kolejną niespodziankę.
Każdy z zawodników będzie walczył aby wygrać program
"Bud House". Zwycięzca otrzyma
wiele atrakcyjnych nagród, w tym bilety na finał i możliwość zaprezentowania trofeum „Budweiser Piłkarz Meczu” najwybitniejszemu graczowi finału Mistrzostw Świata.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.