dodano: 2010-08-16 11:13 | aktualizacja:
2010-08-16 11:23
autor: Anita Dąbek |
źródło: Raport CP/media2.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Spółka nie zdecydowała się jeszcze na prognozowanie, więc nie mogę deklarować dokładnie, jakie są nasze plany – zwłaszcza, jeśli chodzi o liczbę nowych abonentów. Natomiast mogę powiedzieć, że obecnie, według naszych szacunków, rzeczywiste nasycenie płatną telewizją w Polsce wynosi około 62 – 63%. Oczekuję, że do końca 2013 roku (mniej więcej) ten rynek dopiero się wypełni, a nasycenie wyniesie wtedy 75 – 80%. Zatem możemy wnioskować, że jeszcze około 2 miliony gospodarstw domowych zdecyduje się na płatną telewizję. Widać, że w tej chwili jedynym beneficjentem tych przyrostów są platformy satelitarne, a ja wierzę, że znaczna większość przyłączeń przypadnie Cyfrowemu Polsatowi - powiedział Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu.
W 2009 roku Polska liczyła ok.
38,2 mln mieszkańców żyjących w ok.
14 milionach gospodarstwach domowych. Blisko w 99% gospodarstw domowych w naszym kraju znajduje się odbiornik telewizyjny, a 36% posiada przynajmniej dwa odbiorniki telewizyjne.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.