dodano: 2010-09-06 11:25 | aktualizacja:
2010-09-06 17:35
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: ARC
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jedynie
24 proc. respondentów przebadanych przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia deklaruje, że w ogóle
nie czyta gazet. Największą popularnością cieszą się
miesięczniki. Ich czytelnictwo deklaruje
40 proc. Internautów. Najwięcej osób sięga po
„Twój Styl”. Na kolejnych miejscach znalazły się
„Claudia” oraz
„Focus”.
Do tygodników i dwutygodników zagląda 38 proc. badanych. Największym uznaniem cieszą się w tej grupie gazet
„Newsweek”,
„Angora” oraz
„Polityka”.
Z badania przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia na Epanel.pl wynika, że
Internauci najrzadziej czytają dzienniki. Niemniej jednak, zagląda do nich 1/3 badanych. Najbardziej poczytnym tytułem w tej kategorii jest
„Gazeta Wyborcza”. Na kolejnych miejscach – z o ponad połowę niższymi wynikami – znalazły się bezpłatne
„Metro”, za zaraz po nim
„Rzeczpospolita”.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.