dodano: 2010-09-29 17:28 | aktualizacja:
2010-09-29 22:37
autor: Anita Dąbek |
źródło: BBC
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Motyw diamentu pojawia się w pięciu nowych spotach wizerunkowych
BBC HD. W każdym z nich ujrzymy dobrze nam znaną scenkę, która dzięki drogocennemu kamieniowi stanie się "hiper-realna" - wybrane ujęcia nabiorą intensywności, wyjątkowego charakteru i dramatyzmu, po czym wrócą do swej “zwykłej” formy, gdy diament zniknie.
Na ekranie zobaczymy m.in.
"kota wśród gołębi" - spot, w którym zwykły dachowiec zmienia się w groźnego lwa,
"muzykę" - miłośnik muzyki przemienia się w pianistę czy
"wędrowców" - filmik, w którym kilka zwykłych psów zmienia się w biegnące w psim zaprzęgu husky. Wszystkie spoty stworzyła firma Red Bee Media. W Wielkiej Brytanii mogą je już oglądać widzowie publicznego kanału BBC HD.
-
Nowe spoty wyrażają ideę, w myśl której oglądanie świata w HD sprawia, że szara codzienność staje się niezwykła. Oglądanie wszystkiego przez diamentowy pryzmat dodaje głębi akcji, ich kolorom, energii, emocjom, dźwiękowi. Nowe spoty zapewniają kanałowi jeszcze większą intensywność szczegółów. Fantastyczne przeżycia nabierają większej mocy dzięki HD - mówi Garry Sinclair, VP Creative, BBC Worldwide Channels.
Nowa oprawa kanału ma stanowić dopełnienie najwyższej jakości programów, znajdujących się w ofercie
BBC HD. Wśród propozycji na październik są między innymi dokumenty:
"Oceany", serial, w którym grupa międzynarodowych ekspertów bada tajemnice głębin, oraz
"Finansowa historia świata", o której opowiada Niall Ferguson. Marc Warren (znany z serialu "Przekręty") wystąpi natomiast w nastrojowym dramacie sensacyjnym
"Mesjasz", a rozrywkę zapewnią widzom komedie
"Piękni nastoletni" i "Kulą w płot" (seria 3).
Kanał BBC HD poza Wielką Brytanią i Irlandią jest też dostępny w Skandynawii, Polsce i Turcji.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.