dodano: 2010-11-03 10:31 | aktualizacja:
2010-11-03 13:07
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: presserwis
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Liderem nadal pozostaje TVP1 z udziałem 18,3% (spadek z 19,6%), kolejne miejsca zajmują następująco: TVN - 17,1% (spadek z 19%),
TVP 2 - 14,8% (
wzrost z 14%), Polsat - 14,2% (spadek z 15%).
Natomiast w grupie komercyjnej (16-49 lat) liderem – jak przed rokiem – został TVN z udziałem 18,6% (spadek z 20,5%). Udział Polsatu wyniósł 16,4% (spadek z 17,6%), TVP1 - 15% (spadek z 16,6%), a
TVP2 - 13,6% (
wzrost z 12,7%).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.