reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Dwójka zwiększyła udziały w rynku

dodano: 2010-11-03 10:31 | aktualizacja: 2010-11-03 13:07
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: presserwis

TVP2 TVP 2 Dwójka W zeszłym miesiącu informowaliśmy, że główne stacje telewizyjne (we wrześniu) po raz kolejny zanotowały spadek udziałów na rynku w porównaniu z poprzednim rokiem. Z aktualnych badań wynika, że w październiku br. z głównych telewizji udział w rynku (w porównaniu do ub.r.) zwiększa tylko TVP2 - zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Pozostałe główne stacje zanotowały gorsze wyniki niż w październiku 2009 r.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Liderem nadal pozostaje TVP1 z udziałem 18,3% (spadek z 19,6%), kolejne miejsca zajmują następująco: TVN - 17,1% (spadek z 19%), TVP 2 - 14,8% (wzrost z 14%), Polsat - 14,2% (spadek z 15%).

Natomiast w grupie komercyjnej (16-49 lat) liderem – jak przed rokiem – został TVN z udziałem 18,6% (spadek z 20,5%). Udział Polsatu wyniósł 16,4% (spadek z 17,6%), TVP1  - 15% (spadek z 16,6%), a TVP2 - 13,6% (wzrost z 12,7%).

Dane: Nielsen Audience Measurement.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

690 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...