dodano: 2010-11-23 14:31 | aktualizacja:
2010-11-23 15:30
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: Program
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Oferta kanału idealnie wpisuje się w aktualnie propagowany trend uniwersytetów dla dzieci, akademii odkrywców, małych naukowców; umożliwia uzupełnienie wiedzy szkolnej na różnych poziomach w atrakcyjnej formie, której często z różnych przyczyn brakuje w obowiązujących programach dydaktycznych. Operator kształtujący swoją ofertą programową gusta widzów, powinien brać pod uwagę także ten społeczny aspekt swojej działalności. - mówi Grażyna Nagawiecka-Połeć, Dyrektor Zarządzający Program Sp. z o.o. –
Ramówka kanału została tak przygotowana, że odpowiada potrzebom zarówno dzieci i młodzieży, a pasma wieczorne przeznaczone są dla całych rodzin.
Zakres obowiązywania umowy z
Da Vinci Learning wpisuje się w główną działalność spółki
Program. Głównym jej zakresem jest reprezentacja kanału i jego
dystrybucja w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych oraz tzw. trade marketing, czyli działania prosprzedażowe oraz posprzedażowe, celem których jest popularyzowanie kanału w ramach sieci kablowej, która już go dystrybuuje.
Kanał
Da Vinci Learning dostępny jest na
platformie n oraz w sieciach kablowych, m.in.:
UPC,
Multimedia,
Toya,
Inea.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.