dodano: 2010-12-17 10:40 | aktualizacja:
2010-12-17 11:02
autor: Anita Dąbek |
źródło: Forum SAT Kurier
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Po potwierdzeniu udziału w konkursie uczestnik powinien w jak najkrótszym czasie odpowiedzieć na przesłane SMS-em pytanie – nagrody wygra codziennie 200 osób, które odpowiedzą najszybciej. Jedną z dodatkowych atrakcji dla większości uczestników promocji jest bezpłatny dostęp do CANAL+ przez miesiąc. Pełny regulamin konkursu znajduje się na stronie
www.cyfraplus.pl.
Oddzielny konkurs został przygotowany dla
obecnych abonentów CYFRY+, którzy już odbierają CANAL+ lub zamówią ten kanał do 24 grudnia br. Zgłoszenie udziału w
„Magicznym Tygodniu CYFRY+” może odbyć się w dowolnym dniu jego trwania poprzez wysłanie wiadomości SMS z hasłem i numerem abonenta. Warunkiem uczestnictwa jest odpowiedź na pytanie konkursowe i jak najszybsze przysłanie odpowiedzi. Do wygrania blisko 60 telewizorów 3 D i HD. Szczegółowy regulamin konkursu jest dostępny na stronie
www.cyfraplus.pl.
-
Magiczny Tydzień CYFRY+ to wyraz naszej dbałości o dobre relacje z abonentami. Chcemy, aby zarówno ci, którzy dopiero dołączają do grona naszych widzów, jak i nasi obecni abonenci poczuli się wyjątkowo i z jeszcze większą przyjemnością korzystali z bogactwa naszej oferty - skomentował Grzegorz Bruski, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży, logistyki i obsługi klienta.
Świąteczna kampania CYFRY+ podkreśla walory oferty programowej platformy i atrakcyjność ofert promocyjnych. Klienci otrzymują 50% rabatu do 11 miesięcy na wybrane pakiety CYFRY+ oraz CANAL+ w cenie 12, 95 zł przez 8 miesięcy (przy umowie na 19 i 25 miesięcy).
„Magicznemu Tygodniowi CYFRY+” towarzyszy kampania reklamowa. 15-sekundowe spoty komunikują odliczanie czasu do końca konkursu. Od 17 grudnia br. są emitowane na antenie: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN 24, TVN Style, TVN Meteo, TVN Turbo. Reklamy radiowe pojawią się m.in. w stacjach: RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, PR3, Radio Zet, ESKA, ANTYRADIO, WaWa. Oferta będzie także promowana w Internecie (onet.pl, interia.pl, o2.pl, gazeta.pl, facebook.com) oraz w prasie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Polska The Times, Fakt, Metro, Super Express). Kampanię przygotowała dla CYFRY+ agencja Change Communications. Media zaplanował dom mediowy MPG.
Abonenci, którzy skorzystają z promocji będą mogli już w święta obejrzeć w CANAL+ głośne filmowe hity, m.in.
„Sagę: Zmierzch - Księżyc w nowiu” czy „Bękarty wojny” Quentina Tarantino. W styczniu m.in. kultowego
„Avatara” Jamesa Camerona, a w lutym transmisję z gali wręczenia Oscarów oraz relację z Nocy Cezarów. Kibice sportowi w okresie świąteczno-noworocznym zobaczą szlagierowe spotkanie ligi angielskiej Arsenal-Chelsea. W styczniu CANAL+ zaprasza na hity lig zagranicznych: Arsenal-Manchester City, Real Madryt-Villareal, Inter-Napoli i Marsylia-Bordeaux. Fani koszykówki zobaczą kolejne spotkania NBA m.in. z udziałem Polaka Marcina Gortata oraz fazę TOP16 Euroligi.
Abonentów CYFRY+ czeka wiele atrakcji dla całej rodziny również w autorskich kanałach spółki CANAL+ Cyfrowy: filmowym
ale kino!, dokumentalnym
PLANETE, lifestyle'owych
Kuchnia.tv i DOMO.TV oraz dla najmłodszych
MiniMini i ZigZap.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.