dodano: 2011-01-18 12:07 | aktualizacja:
2011-01-18 15:35
autor: Anita Dąbek |
źródło: rapidtvnews
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dahlia TV oferowało płatne usługi NTC, w szczególności sport i treści dla dorosłych.
Nawet jeśli operator uzyskał jeden z dwóch pakietów na włoską
Serie A w NTC na dwa sezony za 63 mln euro, to oferta wypadła źle na tle rywali
Mediaset i
Sky Italia. Dahlia TV we Włoszech osiągnęło
750.000 abonentów, podczas gdy Sky Italia ma
4,8 mln klientów, a Mediaset -
3,3 mln.
Według nieoficjalnych informacji,
Mediaset może kupić
Dahlia TV w celu uzupełnienia swojej oferty naziemnej telewizji cyfrowej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.