reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Kampania marketingowa BBC Knowledge

dodano: 2011-02-16 15:38 | aktualizacja: 2011-02-16 15:41
autor: Anita Dąbek | źródło: BBC

BBC Knowledge BBC Worldwide Channels prowadzi kampanię marketingową. Jej celem jest budowanie świadomości brandu BBC Knowledge – kanału, który właśnie zadebiutował na dwóch nowych platformach satelitarnych i który od niedawna ma nową oprawę graficzną. 1 lutego 2011 roku BBC Knowledge pojawił się w ofercie platform n oraz CYFRA+.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wśród pokazywanych w Polsce międzynarodowych kanałów dokumentalnych zanotował najwyższy wzrost udziału w oglądalności (21%, porównanie danych z lat 2010 i 2009).* Oferuje wyjątkowe programy poświęcone nauce, nowym technologiom, odkryciom, przygodzie i historii, zabierając widzów w fascynujące podróże pełne zachwycających odkryć.

Kampania marketingowa składa się z dwóch faz. Pierwsza, która potrwa do końca lutego, ma zachęcić widzów do oglądania nowych programów, które nadawane będą w BBC Knowledge od poniedziałku do piątku o godzinie 22.00. Działania promocyjne mają zwrócić uwagę zarówno fanów kanału, jak i jego nowych widzów. Na antenie emitowana jest nie tylko nowa seria (15.) niezwykle popularnego magazynu motoryzacyjnego Top Gear, ale i znakomity cykl pt. Geniusze. Najwięksi brytyjscy uczeni i popularyzatorzy nauki opowiadają o tym, czego dokonali brytyjscy wynalazcy i odkrywcy przez ostatnie 350 lat. Wśród prowadzących: Richard Dawkins, James Dyson, Stephen Hawking oraz David Attenborough.

Kampania marketingowa kanału BBC Knowledge obejmie następujące tytuły prasowe: „Gazeta Wyborcza”, „Tele Tydzień”, „Fakt”, „Fakt TV”, „To i Owo”, „Mamo to Ja”, „Tele Świat”, „Kropka TV”, „Tele Program” i „Tele Programy”. Reklamy BBC Knowledge ukażą się także w Internecie, na stronach portali Onet.pl, Teleman.pl, na Naszej Klasie oraz w wyszukiwarce Google.

Za zakup mediów odpowiedzialna jest Zenith Optimedia. Agencja Tilt przygotowała nową oprawę graficzną kanału oraz spoty.

Dzięki drugiej fazie kampanii, która zacznie się w połowie marca i potrwa do końca miesiąca, widzowie dowiedzą się, jak szeroką tematyką zajmuje się BBC Knowledge, w jaki sposób przedstawia wszechświat, w którym żyjemy, oraz wyjątkowe miejsce, jakie przyszło nam w nim zajmować. Ta faza kampanii potrwa dwa tygodnie, zaś reklamy kanału będą pokazywane na antenie ogólnokrajowych kanałów telewizyjnych.

- Rozpoczęliśmy kampanię, bo chcemy zaprezentować zarówno naszym fanom jak i abonentom platform n i Cyfry+ to, co oferuje BBC Knowledge, w tym znakomite programy, które będziemy pokazywać od poniedziałku do piątku o 22.00 - powiedział Benvon Crumpler, Vice President BBC Worldwide Channels. - Jesteśmy przekonani, że wiedza stanowi klucz do wspólnego odkrywania świata, a BBC Knowledge nie przestaje zadziwiać, inspirować i zachwycać swoich widzów.

* Źródło: Nielsen Audience Measurement 2010 vs. 2009, Grupa docelowa: dorośli,  w wieku 16-49 lat w domach z dostępem do telewizji kablowej i satelitarnej)


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Kanały TV w Polsce


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

385 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5520) EVOBOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

219 zł Więcej...