dodano: 2011-02-16 15:38 | aktualizacja:
2011-02-16 15:41
autor: Anita Dąbek |
źródło: BBC
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wśród pokazywanych w Polsce międzynarodowych kanałów dokumentalnych zanotował najwyższy wzrost udziału w oglądalności (21%, porównanie danych z lat 2010 i 2009).* Oferuje wyjątkowe programy poświęcone nauce, nowym technologiom, odkryciom, przygodzie i historii, zabierając widzów w fascynujące podróże pełne zachwycających odkryć.
Kampania marketingowa składa się z dwóch faz. Pierwsza, która potrwa do końca lutego, ma zachęcić widzów do oglądania nowych programów, które nadawane będą w BBC Knowledge od poniedziałku do piątku o godzinie 22.00. Działania promocyjne mają zwrócić uwagę zarówno fanów kanału, jak i jego nowych widzów. Na antenie emitowana jest nie tylko nowa seria (15.) niezwykle popularnego magazynu motoryzacyjnego
Top Gear, ale i znakomity cykl pt.
Geniusze. Najwięksi brytyjscy uczeni i popularyzatorzy nauki opowiadają o tym, czego dokonali brytyjscy wynalazcy i odkrywcy przez ostatnie 350 lat. Wśród prowadzących: Richard Dawkins, James Dyson, Stephen Hawking oraz David Attenborough.
Kampania marketingowa kanału
BBC Knowledge obejmie następujące tytuły prasowe: „Gazeta Wyborcza”, „Tele Tydzień”, „Fakt”, „Fakt TV”, „To i Owo”, „Mamo to Ja”, „Tele Świat”, „Kropka TV”, „Tele Program” i „Tele Programy”. Reklamy BBC Knowledge ukażą się także w Internecie, na stronach portali Onet.pl, Teleman.pl, na Naszej Klasie oraz w wyszukiwarce Google.
Za zakup mediów odpowiedzialna jest
Zenith Optimedia. Agencja Tilt przygotowała nową oprawę graficzną kanału oraz spoty.
Dzięki drugiej fazie kampanii, która zacznie się w połowie marca i potrwa do końca miesiąca, widzowie dowiedzą się, jak szeroką tematyką zajmuje się BBC Knowledge, w jaki sposób przedstawia wszechświat, w którym żyjemy, oraz wyjątkowe miejsce, jakie przyszło nam w nim zajmować. Ta faza kampanii potrwa dwa tygodnie, zaś reklamy kanału będą pokazywane na antenie ogólnokrajowych kanałów telewizyjnych.
-
Rozpoczęliśmy kampanię, bo chcemy zaprezentować zarówno naszym fanom jak i abonentom platform n i Cyfry+ to, co oferuje BBC Knowledge, w tym znakomite programy, które będziemy pokazywać od poniedziałku do piątku o 22.00 - powiedział Benvon Crumpler, Vice President BBC Worldwide Channels. -
Jesteśmy przekonani, że wiedza stanowi klucz do wspólnego odkrywania świata, a BBC Knowledge nie przestaje zadziwiać, inspirować i zachwycać swoich widzów.
* Źródło: Nielsen Audience Measurement 2010 vs. 2009, Grupa docelowa: dorośli, w wieku 16-49 lat w domach z dostępem do telewizji kablowej i satelitarnej)
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.