dodano: 2011-03-03 21:43 | aktualizacja:
2011-03-03 21:51
autor: Anita Dąbek |
źródło: TVP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Wiadomości” zdecydowanie wyprzedają w marcu programy informacyjne stacji komercyjnych pod względem widowni z wynikiem 4,702 mln widzów na drugim miejscu są „Fakty” z wynikiem 4,385 mln widzów.
Jak pokazują dane telemetryczne, w marcu największym zainteresowaniem cieszyły się tematy: wspólny oficjalny lot Prezydenta na Beatyfikację, fałszywe strony internetowe na Euro 2012 oraz materiał: rusza sprzedaż biletów na Euro 2012. Ten ostatni materiał przyciągnął przed ekrany telewizorów aż 5,007 mln widzów.
Dane: TNS OBOP, grupa 4+
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.