dodano: 2011-04-01 12:32 | aktualizacja:
2011-04-01 12:37
autor: Anita Dąbek |
źródło: TV Puls
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
–
Decyzja o promocji wiosennej ramówki TV Puls w najpoczytniejszych tygodnikach telewizyjnych wiązała się z bezpośrednią możliwością dotarcia do jak największej liczby widzów. Mamy nadzieję, że nasze nowe propozycje programowe przypadną do gustu widzom. Starannie dobrane tytuły tygodników oraz duża powierzchnia ekspozycyjna zapewnią programom TV Puls wysoką zauważalność. Warto również dodać, że kreację reklam przygotowujemy własnymi siłami – mówi Dariusz Dąbski, prezes zarządu TV Puls.
TV Puls konsekwentnie realizując swoją strategię w ciągu ostatnich dwóch lat powiększyła widownię o 234%. W dalszym ciągu i z każdym miesiącem odnotowuje znaczący wzrost oglądalności. W lutym widownia stacji powiększyła się prawie o 50% w segmencie grupy komercyjnej w porównaniu rok do roku.
W sezonie wiosennym mocną stroną TV Puls jest wprowadzone do programu pasmo lifestylowe, które jest emitowane od środy do piątku, o godzinie 12.30:
-
„W blasku fleszy”: cotygodniowy przegląd wydarzeń ze świata show-biznesu z Eweliną Kopic w roli prowadzącej;
-
„No problem”: program poradnikowy, w którym Amerykanka Erin Murphy, pomaga polskim rodzinom rozwiązywać problemy, a także spełnia ich marzenia.
-
„Menu na miarę”: magazyn kulinarny Olgi Głębickiej ― w każdym odcinku prowadząca pomaga przygotować uczestnikom oryginalne dania na każdą okazję.
-
„Dr Phil”: talk show, w którym prowadzący – jeden z najsłynniejszych psychologów Ameryki – rozwiązuje problemy swoich gości.
-
„Słodka szkoła Rachel”: magazyn kulinarny, w którym Rachel Allen pokazuje jak przyrządzić słodkie desery
-
„Uwaga! Nadchodzi Kim!”: program na temat prowadzenia domu
-
„10 lat mniej”: program, w którym jesteśmy świadkami ogromnych metamorfoz
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.