dodano: 2011-04-15 13:44 | aktualizacja:
2011-04-15 13:48
autor: Anita Dąbek |
źródło: TV 4
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W najbliższym, siódmym, odcinku –
emisja już w tę niedzielę, 17 kwietnia, o godz. 21.00 - zobaczymy pomysły na biznes w takich dziedzinach jak sporty ekstremalne, rybołówstwo, hakerstwo, transport, reklama i branża rozrywkowa.
Tymczasem rozpoczęły się przygotowania do
drugiej edycji „Dragons’ Den – jak zostać milionerem”. Od 10 kwietnia 2011 roku przyjmowane są zgłoszenia zainteresowanych udziałem w programie - producenci zapraszają zarówno osoby, których projekt jest dopiero w fazie pomysłu, jak i właścicieli już działających firm czy wynalazców. Żeby dokonać zgłoszenia wystarczy wypełnić formularz na stronie
www.jakzostacmilionerem.biz.
A jest o co walczyć. W czasie sześciu dotąd wyemitowanych odcinków programu, jego Inwestorzy –
Marian Owerko, Grzegorz Hajdarowicz, Maciej Kaczmarski, Krzysztof Golonka i Anna Garwolińska – złożyli uczestnikom programu oferty inwestycyjne wartości
3,48 mln złotych.
Najwyższą - jak dotąd - inwestycję gotówkową zadeklarował znany inwestor giełdowy, założyciel i właściciel grupy Gremi, a także producent filmowy i wydawca,
Grzegorz Hajdarowicz, który zdecydował się wyłożyć milion złotych na rozpoczęcie produkcji
FinSurfera – nowego rodzaju sprzętu pływającego.
Prawie półtora miliona złotych – czterysta tysięcy w gotówce i milion złotych gwarancji kredytowych – zaoferował z kolei
Marian Owerko, prezes i główny akcjonariusz spółki Bakalland, producentowi i twórcy
Beer Fingers, sprzedawanych w kilku smakach podwójnych paluszków.
Wśród pozostałych inwestycji znalazły się:
innowacyjna zakrętka (100.000 złotych),
portal z quizami, w których wygrać można prawdziwe pieniądze (350.000 złotych),
materiał zabezpieczający karty z chipami bezstykowymi przed skanowaniem (600.000) i
nakładka na palec ułatwiająca korzystanie z urządzeń z ekranem dotykowym (30.000 złotych).
Inwestowane w programie pieniądze pochodzą ze środków własnych Inwestorów. Nie istnieje żadne ograniczenie ani co do wysokości ani ilości inwestycji. Jedynym warunkiem jest przekonanie Inwestorów do swojego pomysłu.
„Program Dragons’ Den – jak zostać milionerem” jest polską wersją międzynarodowego przeboju telewizyjnego
„Dragons’ Den”, powstałego w Japonii i obecnego w kilkunastu krajach na całym świecie. Właścicielem licencji programu jest spółka
2waytraffic - część Sony Pictures Television International.
Polską edycję programu produkują
Medion art Studio i Grupa ATM.
Najbliższy odcinek nadany zostanie w
niedzielę 17 kwietnia 2011 roku o 21:00.
Więcej informacji na stronie
www.jakzostacmilionerem.biz oraz na oficjalnym profilu
facebook.comjakzostacmilionerem.biz.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.