dodano: 2011-05-10 13:52 | aktualizacja:
2011-05-10 13:55
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: TVP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zarówno część prezentująca wyniki finału, jak również cały ostatni odcinek
„Bitwy na głosy”, uzyskały najwyższe udziały w grupie 4+ od początku emisji. Udziały „wyników” (godz. 21.48) wyniosły 29,9 procent, zaś średnie udziały ostatniego odcinka kształtowały się na poziomie 26,8 procent. Finałowy odcinek zgromadził jednocześnie w grupie 4+ drugą największą widownię ze wszystkich wyemitowanych – prawie 4 mln widzów.
Drugi wynik pod względem widowni osiągnęła także część prezentująca wyniki finału – prawie 4,4 mln widzów. W grupie 16-49 część prezentująca wyniki finału „Bitwy na głosy” (godz. 21.48) zgromadziła przed telewizorami prawie 1,6 mln widzów, udziały wyniosły 24,2 procent. Średnia widownia ostatniego odcinka w grupie komercyjnej to 1,4 mln, a udziały 22,1 procent.
Program „Bitwa na głosy” w sobotnie wieczory oglądało średnio 3,6 mln widzów w grupie 4+ i prawie 1,3 mln w grupie komercyjnej. Udziały programu kształtowały się na poziomie 23,6 procent i 19,6 procent.
Finałowy odcinek „Bitwy na głosy” wygrał zespół z Katowic Piotra Kupichy. Drugie miejsce zajęła drużyna z Zielonej Góry pod wodzą Urszuli Dudziak.
Pojedynek największych gwiazd polskiej estrady można było oglądać w każdą sobotę o godz. 20.00 w
TVP2. Show zostało wsparte kampanią reklamową wykorzystującą outdoor, spoty radiowe, prasę i Internet
dane: AGB Nielsen
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.