reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Rekordowy kwiecień dla Tele5

dodano: 2011-05-18 12:04 | aktualizacja: 2011-05-18 12:56
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Tele5

Tele5 Tele 5 Rozrywkowa telewizja Tele5 zanotowała w kwietniu 2011 wysoki wzrost wyników oglądalności. W stosunku do kwietnia zeszłego roku, udział wśród wszystkich widzów wzrósł o 25 proc. Największy wzrost udziału został wygenerowany przez widzów platform cyfrowych - ponad 34 proc. - z 0,38 do 0,51 proc. Działania programowe i marketingowe osiągnęły oczekiwaną zmianę widza. W kwietniu 2011 zmienił się obraz widza Tele5 zmniejszając znaczenie miejsca zamieszkania, przy wzroście w dużych miastach.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Oferta programowa kanału znalazła także większe uznanie wśród widzów o wyższych dochodach. Profil kanału zwiększył wagę widzów w grupie średniodochodowej z terenów niezurbanizowanych i miast poniżej 100 tys. mieszkańców oraz wysokodochodową grupę z miast powyżej 200 tys. mieszkańców. Wzrost udziału wśród mieszkańców wsi i mniejszych miast, jest skorelowany, ze wzrostem oglądalności w dystrybucji satelitarnej, co świadczy o zdecydowanym wzroście popularności kanału Tele5 w ofercie platform cyfrowych. Zwiększył się także przyrost udziału w core grupie 25-49 zarówno męskiej jak i żeńskiej.

Jak twierdzi Robert Kosobucki, dyrektor marketingu Tele5, wzrost wyników oglądalności jest wynikiem dobrego kierunku zmian programowych, takiego efektu oczekiwaliśmy.

- Kolejnym krokiem w strategii budowania pozycji stacji Tele5 na polskim rynku telewizyjnym, to możliwy debiut spółki MEDIA5, właściciela kanału, na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych - mówi Grzegorz Skupniewicz, dyrektor finansowy kanału. Fundusze pozyskane z emisji akcji przeznaczone byłyby na dalszy rozwój oferty programowej, inwestycje w technologię i uruchomienie nowych kanałów.

- Grupa ma stabilną sytuację finansową, przychody całkowite w pierwszym kwartale 2011 wzrosły o 13 proc. w stosunku do pierwszego kwartału 2010, marża netto wyniosła prawie 22 proc. Rozwijamy się i inwestujemy w nowe produkcje. Myślę, że potencjalna emisja mogłaby ten rozwój znacznie przyspieszyć, Spółka jednak nie podjęła ostatecznych decyzji w tym zakresie - dodaje Grzegorz Skupniewicz.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

559 zł Więcej...