dodano: 2011-05-18 12:04 | aktualizacja:
2011-05-18 12:56
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: Tele5
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Oferta programowa kanału znalazła także większe uznanie wśród widzów o wyższych dochodach. Profil kanału zwiększył wagę widzów w grupie średniodochodowej z terenów niezurbanizowanych i miast poniżej 100 tys. mieszkańców oraz wysokodochodową grupę z miast powyżej 200 tys. mieszkańców. Wzrost udziału wśród mieszkańców wsi i mniejszych miast, jest skorelowany, ze wzrostem oglądalności w dystrybucji satelitarnej, co świadczy o zdecydowanym wzroście popularności kanału Tele5 w ofercie platform cyfrowych. Zwiększył się także przyrost udziału w core grupie 25-49 zarówno męskiej jak i żeńskiej.
Jak twierdzi Robert Kosobucki, dyrektor marketingu Tele5,
wzrost wyników oglądalności jest wynikiem dobrego kierunku zmian programowych, takiego efektu oczekiwaliśmy.
-
Kolejnym krokiem w strategii budowania pozycji stacji Tele5 na polskim rynku telewizyjnym, to możliwy debiut spółki MEDIA5, właściciela kanału, na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych - mówi Grzegorz Skupniewicz, dyrektor finansowy kanału. Fundusze pozyskane z emisji akcji przeznaczone byłyby na dalszy rozwój oferty programowej, inwestycje w technologię i uruchomienie nowych kanałów.
-
Grupa ma stabilną sytuację finansową, przychody całkowite w pierwszym kwartale 2011 wzrosły o 13 proc. w stosunku do pierwszego kwartału 2010, marża netto wyniosła prawie 22 proc. Rozwijamy się i inwestujemy w nowe produkcje. Myślę, że potencjalna emisja mogłaby ten rozwój znacznie przyspieszyć, Spółka jednak nie podjęła ostatecznych decyzji w tym zakresie - dodaje Grzegorz Skupniewicz.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.